Sony Xperia Z5 相機界面升級! 更易操作、更慳時間!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2015-11-17 14:52 | Sony
講到 Sony 2015 年度的重點智能手機,大家第一時間一定會諗到全球首部採用 4K 屏幕的 Xperia Z5 系列,包括有 Z5 Compact、Z5 以及 Z5 Premium。然而,Z5 系列的拍攝方面比佢嘅 4K 屏幕更有吸引力,不單止配備左源自 Sony α 相機技術嘅 2300 萬像素主鏡頭,仲能夠做到 0.03 秒混合式自動對焦,功能強悍。而為左帶俾使用者更輕鬆方便嘅全新拍照體驗以及更好嘅拍照品質,Sony 由即日起陸續將 Z5 系列的相機界面升級,唔知升級之後會有咩唔同左呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-11/17/203857/prince1025_1_4551_793c596dff3e767515056d609f6a3200.jpg

以往我地影相嘅時候,需要點選相機模式,先可以挑選場景模式、設定選取功能,而升級之後嘅相機界面,用家只需要直接左右滑動螢幕,就可以即刻切換不同嘅拍攝模式。另外,原先「設定」嘅位置喺係界面嘅右上角,單手操作的話會稍微不方便,而家升級左之後,「設定」嘅位置將改為左下方,能夠更方便喜歡單手操作嘅用家,仲可以同時完成色溫、白平衡等拍照設定,能夠節省更多的時間,讓你拍/錄出最完美的影音內容,不怕錯過任何一個精彩的事物與風景!
Sony Xperia Z5 系列相機拍照介面升級
▲ 只需左右滑動就能切換拍攝模式。

Sony Xperia Z5 系列相機拍照介面升級
▲ 設定按鍵由右上角搬左去左下角,更方便單身操作嘅用家。
 
值得一提的是,目前 Xperia Z5、Xperia Z5 Compact 已經開放升級新版拍照介面,不過 Xperia Z5 Premium 暫時就要等等,唔知大家覺得呢個升級係唔係方便左好多呢? 試過之後同版主分享一下啦!

最新新聞