地區限定!Sony Xperia XZ 新色,網友喜歡嗎?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-11-15 13:44 | Sony
今年最吸引的 Sony 手機,相信會是下半年旗艦 Xperia XZ,吸引地方在於外型夠靚,仲有就係強大的拍片效能,其五軸電子防震,真係版主都覺得: 掂!剛發表的時候,香港推出有三種顏色,分別為礦黑、光鉑以及森藍,而今日第四隻新色終於正式抵港了,到底係咩嘢顏色呢?有無吸引力呢?睇下文啦!

Sony XZ(Facebook).jpg

原來,Sony 今次推出的第四隻新色,叫做「蜜粉色」,簡單來說咪又係粉紅色囉!呢隻最新發佈的蜜粉色,將會在 12 月初正式香港發售,唔係個個地區都有㗎,只有少數地區,咁啱香港有份。

Screen Shot 2016-11-15 at 1.41.55 PM.png

Sony Mobile 表示,Xperia XZ 今次推出的「蜜粉色」,將會再次成為 2017 年的時尚代表顏色,柔軟的粉色搭配 AKALEIDO 高純度鋁質金屬,可以透出淡雅晶亮的光澤。Sony 官方又指,呢隻「蜜粉色」設計靈感同樣是來自大自然,就「如蜜蜂在正值盛開花季的植物取得之蜜,透出粉色的光亮,自然粉嫩中帶著晶瑩的甜美觸感」。唔知網友覺得,呢款顏色又靚唔靚呢?
Xperia XZ 全新發表第四新色:山茶花粉

最新新聞