劈價迎 XZ Premium!Sony 旗艦跌穿四千,5 吋手機 $1500 有找!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-01 18:19 | Sony
早幾日版主先去完 Sony 日本 Trip,試玩 Sony 最新 S835 旗艦新機 Xperia XZ Premium,返到香港經過衛訊、豐澤等大舖,居然發現 Sony 手機都開始跌價了,當中既包括旗艦機,亦包括了入門機。到底這是不是 Xperia XZ Premium 抵港的預兆呢?不管是甚麼原因都好,有減價對於消費者來說,點都是一個好消息。想知版主講緊邊部手機,減價幅度又大唔大,睇下文啦!

場料(Facebook).jpg

Sony 旗艦跌穿四千,入手是時候?

先由旗艦手機說起,講緊嘅並不是目前最新的 Sony Xperia XZs,而是再上一代的 Xperia XZ。自三月初減價至 $4498 之後,就算 Xperia XZs 上市,Xperia XZ 的大舖賣價都沒有甚麼變動。呢個唔係正常的現象,版主一直都等緊舊代旗艦跌價的機會,終於俾我等到了,今個星期 Xperia XZ 大舖再減多五百蚊,最新賣價為 $3998,跌穿了四千價位,呢個價錢,唔知網友覺得買唔買得過呢?

18254010_429408664084612_1222740738_n.jpg
▲ Sony Xperia XZ 終於肯減價,最新賣價為 $3998,跌穿四千,你又覺得係唔係是時候入手了?

得番豐澤有貨!5 吋 Sony 手機豐澤減價,你又會唔會入手?

除左旗艦機種 Xperia XZ 之外,Sony 入門級機種的價錢都有更新,講緊嘅係 5 吋芒的 Xperia XA,豐澤賣價為 $1498。點解要講得咁清楚係「豐澤賣價」呢?因為其實 $1498 呢個價錢並不是新價來的,早前在衛訊都已經跌到呢個價,不過果陣時豐澤一直都無跟到減價。直到而家,各大舖都基本上無哂貨了,呢個時候豐澤先肯減,你又會唔會入手呢?

WhatsApp Image 2017-05-01 at 17.53.51.jpeg
▲ 衛訊之前都跌到呢個價,不過果陣豐澤並無跟風,而家周圍都已經無哂貨,豐澤先減價,你又覺得仲有沒有吸引力呢?

Sony Xperia XZ 在文章發表時,大舖賣價為 $3998,按這裡有詳細規格及最新賣價
Sony Xperia XA 在文章發表時,大舖賣價為 $1498,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞