一定要知!Sony XZ Premium 上市有期,XZs 即日劈價迎新機!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-06 16:57 | Sony
早排版主去完日本試玩 Sony S835 旗艦新機 Xperia XZ Premium,相信好多人都估到,呢部新機好快就會正式在香港現身。唔知幾時開賣係唔係?唔緊要,版主話你知!版主收到風聲,知道左呢部 XZ Premium 幾時有得訂,幾時開賣喎,想知的話記住要睇埋落去; 而就在今日,現有旗艦 Xperia XZs 亦都開始減價,你又會唔會考慮呢?睇下文啦!

場料(Facebook).jpg

遲三星 S8 兩日!19/5 開始預訂,27/5 開賣

先講左 Sony Xperia XZ Premium 的上市資訊,Sony 在 18/5 香港舉行發佈會,相信已經唔係秘密,所以其實聰明的網友應該可以順便估到,呢部最新的 S835 旗艦手機,會在 19/5 正式接受預訂。不過,正式開賣又會係幾時?根據版主收到嘅風,XZ Premium 預計將會在 27/5 正式開賣,即係梗梗比三星 S8 開賣遲兩日咋!至於到時會賣幾錢,版主會繼續努力收風,一有消息就會第一時間同大家透露。

prince1025_3_ed7c370d98eeaa2ee0cc705100a77abe.jpg
▲ Sony XZ Premium 預計 27/5 正式開賣,你哋估開價會係幾錢呢?

現有旗艦 XZs 劈價迎新機!買舊機定等新機?

隨着 Xperia XZ Premium 上市日將近,現有旗艦手機亦都開始減價了!頭先都講過,係 Xperia XZs,都叫做係現時最新的旗艦,配備 S820 處理器,有 4GB RAM + 64GB ROM,而且相機都係用同 XZ Premium 一樣的模組,同時亦支持 960fps Super Slow Motion 功能。你可以當係相對平價版的 XZ Premium,原本開賣「即減 $300」,今日起改為「即減 $600」,最新賣價為 $4698,呢個價錢,你會打算入手,還是等 S835 新機?

WhatsApp Image 2017-05-06 at 12.31.25.jpeg
▲ Sony Xperia XZs 由今日開始減價至 $4698,呢個價錢你又覺得諗唔諗得過呢?

Sony Xperia XZ Premium 在文章發表時,預計在 27/5 上市,按這裡有詳細規格及最新賣價
Sony Xperia XZs 在文章發表時,大舖賣價為 $4698,按這裡有詳細規格及最新賣價
 

最新新聞