大舖偷減價!Sony S835 旗艦劈價搶三星客,入手是時候了?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-06-29 14:48 | Sony
目前咁多部 S835 旗艦之中,最受歡迎的依然是三星、Sony 以及 HTC,當中 HTC U11 就長期無貨,想買都買唔到,即係可以考慮的,應該就只有三星以及 Sony (斷估小米應該不會是大家的選擇吧?)。咁如果三星 S8 以及 Sony Xperia XZ Premium 俾你揀,你又會揀邊部呢?使用體驗其實唔差太多,最主要都是視乎個人喜好同埋價錢,同是 4GB 版本的 XZ Premium,開價賣得比 S8 貴,也許是令大家卻步的地方,但如果而家 XZ Premium 大舖肯減價,你又覺得是否可以入手呢?睇下文啦!

場料(Facebook).jpg

講緊嘅係蘇寧,就在衛訊、豐澤、百老匯賣價企硬之際,想不到今次係由蘇寧搶先一步,將 Sony Xperia XZ Premium 減價。雖然蘇寧標價仍然是 $5998,不過如果你問店員,佢會話你知而家減左 $300,只需 $5698 就可以買到,同三星 S8 同價。版主都有懷疑,係咪只係個別蘇寧自己偷減價,但我在旺角西洋菜街另一間蘇寧再問多次,得到的答案都是一樣,現時賣價為 $5698。之不過,顏色方面就無得俾你揀,如果淨係睇西洋菜街,成條街咁多間蘇寧,都係只有鏡銀色,就連最新推出的鑽粉色都無貨。但唔理點都好,呢個價又確實比起其他大舖便宜,有打算買 XZ Premium 的話,就可以考慮一下蘇寧入手了!

19578945_458782627813882_336770879_o.jpg

Sony Xperia XZ Premium 在文章發表時,大舖最平賣價為 $5698,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞