宣傳圖網上流出!Xperia XZ2 又話改設計,咁嘅樣你收貨嗎?

虎仔 / 馬日山 2018-02-24 08:48 | Sony
一年一度手機界盛事 MWC 準備揭幕,Sony 預計會發表多部手機,不過網友最關注相信係旗艦機 Xperia XZ2 系列。高層一早表明新機會用上新嘅設計語言,傳聞亦提及過有 18 : 9 比例全面屏幕機身,指紋辨識不再設置在機側電源鍵,改為在機背出現。究竟 Xperia XZ2 設計有幾靚?爆料大神 evleaks 就上載了相信是 Xperia XZ2 嘅宣傳圖片。

0224-2aFB.jpg

雖然 Xperia XZ2 的確配備 18 : 9 螢幕,但屏佔比並未如想像般高,螢幕上下都有頗厚的邊框。外形設計的確有所改變,起碼相機位置改為在中間,指紋辨識亦設在機背鏡頭下方,但整體而言,跟一貫的 Omnibalance 設計語言分別不大。日前 Sony 在官方社交媒體放風的弧形機背,在 evleaks 上載的相片中亦不算明顯,只是手機由以往的硬朗線條變成帶點弧度和比較圓渾而已,在 Xperia XA2 系列(下圖)經已出現過。

0224-2b.jpg
▲ Xperia XA2 系列已經採用類似設計風格,原本期望好高嘅 XZ2,而家冇乜驚喜。

不少消費者對 Sony 的新機設計非常期待,如今 Xperia XZ2 的宣傳照(下圖點擊放大)流出,如果屬實的話,這設計又是否合格?你又是否收貨呢?

0224-2a.jpg

資料來源:phonearena

最新新聞