Sony S845 6GB 旗艦抵港!XZ2「頭水」呢個價,你肯唔肯 Help?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-03-20 13:09 | Sony
一般我們提到 HTC,大家都會話 Help This Company,似乎對於呢種現象,大家已經成為習慣。但你問版主,唔係喎,你題目明明係講緊 Sony,唔係 HTC 喎,點解你都問網友 Help 唔 Help 呀?HTC 上腦呀?有些事情,唔使講到出口,原因係咩,大家心照吧。重點是,Sony 最新 S845 旗艦,雖然行貨尚未開賣,但水貨今日已正式抵港,「頭水」到底賣幾錢?呢個價,你又肯唔肯 Help?睇下文啦!

Sony(Facebook).jpg

首先重溫一下 Sony Xperia XZ2 行貨的消息,呢部 S845 旗艦新機而家在各大舖接受預訂,並將會在 23 / 3 正式開賣,建議零售價為 $6198,雖然都唔算話好平,但如果相比起對手 Samsung Galaxy S9+ 6GB / 64GB 的價錢來說,其實 XZ2 個價又算可以接受嘅。唔知你同唔同意呢?

Sony 手機成日唔改設計,就俾人鬧,但今次改完設計之後,又似乎未必做到 Sony 迷想要的東西,對於這點,版主其實十分認同。然而,真粉絲眼光絕對是獨特的,就好像版主身邊有朋友係忠實 Sony 迷,我就趁這個機會問問他,到底它怎樣看這部 XZ2。而他的第一句答案就是:外型就幾靚嘅......明白哂,無咩事我返出去先......嚇呆

不過,各花入各眼,儘管換了設計,但總會有人喜歡的 (老實又唔可以話係非常差,只能說失去日系手機的設計)。如果已經等得唔耐煩,好心急想快啲用到 Sony Xperia XZ2,講個消息大家知,XZ2 水貨今日已經抵達旺角先達,不過行貨都未出,實係會有水位,「頭水」賣價為 $6900,相比建議零售價高出 $700 左右,你又點睇呢?

Sony S845 旗艦 平鬥三星 S9?XZ2 / XZ2 Compact 香港價

Sony Xperia XZ2 在文章發表時,將於 23/3 開賣,建議零售價為 $6198,按這裡有詳細規格及最新賣價

查詢及鳴謝: 三禾電氣23740618 (旺角) 23740718 (銅鑼灣)

最新新聞