爆料!大芒 + 大電 AR 手機下月抵港,平鬥華碩 ZenFone AR!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-03-27 20:40 | Lenovo
在 6GB RAM 漸成主流的時代,華碩在 CES 2017 大展上發表了一部 8GB 手機 - ZenFone AR,確係有點意外。不過咁,8GB RAM 望落好似好勁咁,但版主自問無能力用得盡 8GB RAM,就算係 4GB RAM 我已經覺得好足夠。反而呢部 ZenFone AR 重點是「AR」,雖然係好似幾好玩,但賣價版主肯定都唔會便宜。如果想平玩「AR 手機」,版主收到風下個月會有一部,已確認賣價只需二千幾蚊,網友又會唔會考慮呢?

Phab 2 Plus(Facebook).jpg

講緊嘅係 Lenovo Phab 2 Plus,規格上當然無 ZenFone AR 咁勁,但用呢個價錢,可以玩一些同 AR 有關的功能,都係一個不錯的賣點。不過戴定頭盔先,Phab 2 Plus 上的「AR」,同 ZenFone AR 係兩個完全不同層次的概念,最大問題係沒有了 Google Tango 的加持,但都叫勉強玩到部份 AR 的功能,就例如 AR 相機。而 ZenFone AR 因為有 Google Tango,所以可以有更多不同的玩法,例如係玩 AR 遊戲咁。

至於配置方面,Lenovo Phab 2 Plus 用上了 6.4 吋 1080p 2.5D 屏幕,配備了 MTK MT8783 八核心處理器,內置 3GB RAM 以及 32GB ROM,網上睇到呢部手機的跑分,大約係 3 萬幾左右,其實真係偏向入門級別,在硬件上跟 ZenFone AR 係無得揮,唯一優點係平。相機部份,Phab 2 Plus 具有 1300 萬像素主鏡頭以及 800 萬像素前置鏡頭,光圈值有 F2.0。另外,Phab 2 Plus 亦支持 Dolby Atmos 音效,電池方面有 4050mAh。如果呢部大芒大電的手機賣二千幾蚊,網友又會唔會考慮呢?

152900055145f79e9a94.jpg

圖片來源: 天極網

最新新聞