賣價更平性價比更高!魅族 m2 note 五個入手前你要知重點

Lawrence 2015-07-06 20:55 | Meizu
之前版主就同大家分享過魅族的 m2 note 即將係幾日之後 (11 號)開賣,而且係有齊中港 4G 兼可插卡的同時價錢比起上一代更加平兩百,只係 $1199 。相信因為性價比不俗的關係 m2 note 係未推出時已有不少網友討論,不過好記性的朋友相信都會記得上一代 m1 note 到港時貨源其實相當短缺,要買實在不容易,所以今次版主就係 m2 note 上市前分享一下入手需知要點,大家要留意啦!

千元有找有無伏?魅族 m2 note 香港行貨 版主搶先試
▲ 版主之前試玩的已經係香港將會開賣的版本,可以見到包裝盒係寫住 m2 note 的。


1. 偷步推出機會微,但 11 號會準時賣

係上一代 m1 note 行貨開賣時,曾經出現左提早一兩日開賣的情況,當時搶到的朋友實在係幸運,因為到 m1 note 正式開賣時已經一機難求,衛訊甚至要用到會員優先購買呢招。今次的 m2 note 係推出前就有網友提到 m2 note 可能會係 7 月 8 或者 9 號率先到貨,咁重要版主當然要去查詢下啦!

問過好幾間衛訊後,版主收到的消息都係提早推出機會不大,不過都可以準時係 11 號推出。除左衛訊之外,魅族在旺角的客戶服務中心同埋 HKT 及 csl 專門店都可以買到 m2 note ,但一樣問唔到會提早推出的消息,所以係開賣日期方面大家可以放心嘅。

2. 想早買早享受?預訂有門路

如果怕左同人一齊搶機,想盡快玩到 m2 note 的話,預訂當然是不二法門啦!版主係衛訊查詢過,其實而家已經可以預訂 m2 note ,訂金係 $300 同埋一樣在 11 號有機拎。而魅族客戶服務中心方面,版主查詢過,雖然係可以買機,但暫時不設預訂服務,當然如果版主收到新消息會即時同大家講啦。

3. 32GB 版會否推出?

另一個網友都好想知的問題就係 m2 note 會否有 32GB 版本了!因為係目前已公佈的資料之中首批在港開賣的 m2 note 只有 16GB 同埋白、灰色,而 32GB 版本就未有提到。如果大家想入手 32GB 版的話可能就要等多等了,因為版主問過魅族方面,佢哋都話暫時未有消息,主要都係視乎返 m2 note 在港的開賣反應而定。

4. 大陸水貨版同港行會有甚麼不同?

魅族手機在福仁、黃金其實有不少細鋪都可以買到,要分辨到是港版還是大陸版其實唔難,只要睇包網盒所寫的是「 m2 note 」還是「魅藍 note 2」就可以分到了。暫時來講,陸水版 m2 note 的價錢都仲係 $1280 左右,未必係最化算的選擇,好在係支援頻段上魅藍 note 2 如果係通用版的話都用到香港 4G 。


5. 題外話: MX5 已到港,華為 Honor 7 水貨都快到!

好,最後呢樣消息同 m2 note 其實無乜關係,不過可能大家都想知。上星期華為、魅族同埋小米都發佈左新機,而當中 Honor 7 同 MX5 都有不少朋友留意。有關 MX5 行貨開賣的日期相信最快都要到 8 月,但如果大家想搶先玩的話版主就發現,水貨版本已經抵港,但因為大陸一機難求而價錢版炒起( 首批出貨 20 萬但預訂人數 500 萬),所以第一批 32GB 版 MX5 都可能要接近三千蚊港紙。另一部相當有趣的華為 Honor 7 都預計水貨係今周到港,不過價錢同樣會比較貴。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-07/06/202648/lawrencelaw_3_4567_8d7e46761ad0f857b4afd3995a71ee84.jpg
▲ 到左港的 MX5 有 16 同埋 32GB 兩個版本,但因為第一水已經被炒高的關係, 32GB 都接近三千。

千元有找有無伏?魅族 m2 note 香港行貨 版主搶先試
▲ 同上一代相比, m2 note 最大的升級個人覺得係可以插到 SD 卡而且支援中港 4G ,雖然效能係差過上一代但都仍然係千元機中算係不錯啊!

在文章發佈的時侯,魅族 m2 note 定價 $1,199 ,
按此看詳細規格和最新賣價。

最新新聞