小米爆料: 2017 首炮將會推出小米 Note 2 | 小米之家有新分店

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-01-25 13:36 | 小米
臨近新年,不少廠商都會舉行傳媒春茗聚會,而今日就係小米。雖然只係食飯,不過小米在開始的時候,就透露了一些 2017 年的計劃,當中包括 2017 年會推出甚麼旗艦新機,並且亦表明了,將會推出小米之家新分店。詳情請睇下文啦!

小米 Note 2(Facebook).jpg

首先同大家講左,2017 小米會首先推出甚麼新機。小米在開始前提及到,2017 年首先推出的旗艦手機,將會是小米 Note 2。記得小米 Note 2 係乜嗎?就係上年同小米 MIX 同期發表,個樣勁似 Samsung Note7 果部手機呀!個樣又靚仔,性能又好,唔知網友會唔會期待呢?除了首炮會推出小米 Note 2 外,小米亦表示將會在香港島開全新的小米之家,住喺港島的網友,將會有一個更近的選擇了!網友又點睇呢?

最新新聞