平價千元 Pure Android 手機!小米 x 谷歌推小米 A1,好抵玩!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-09-04 22:13 | 小米
老老實實,版主並不算特別抗拒大陸品牌手機,你話好多網友批評會將自己的私穩上傳中央,我會覺得:第一,我又無做虧心事,怕條毛咩?佢鍾意咪睇飽佢囉~第二,就算你用其他手機,咪又係一樣有洩露私隱的可能,只不過係洩露俾其他國家,而不是大陸。以中國手機品牌來說,版主一向推薦魅族/華為,反而對小米的感覺就屬一般,而我覺得最主要的原因是 UI 問題,用唔慣,唔知大家有無咁嘅感覺呢?不過,而家運行 Pure Android 的小米手機 - 小米 A1,終於都要來了!賣幾錢,網友又會否因此而投入小米懷抱呢?睇下文啦!

A1(Facebook).jpg

先講賣價,小米 A1 將於 9 月 7 日開賣,印度定價為 14999 盧比,折合港幣約 $1844,而香港建議零售價則為 $1799,仲平過印度價,呢個價錢聽落唔算貴,但可以換來甚麼樣的配置呢?如之前所說,小米 A1 是小米 5X 的變種版,但與此同時是小米首部同 Google 合作推出的 Android One 手機,採用了 5.5 吋 1080p 芒,配備了 Qualcomm Snapdragon 625 慳電 U,內置 4GB RAM 以及 64GB ROM,電池容量有 3080mAh,相機用上了雙鏡頭設計,兩個鏡頭分別為 1200 萬像素廣角 + 1200 萬像素長焦,而前置鏡頭則用上 500 萬像素。顏色方面有黑、金、玫瑰金三種選擇。

雖然整體上配置跟小米 5X 非常相似,但由於今次同 Google 合作,用原生 Android,比小米 5X 近乎一樣價 (小米 5X 32GB 和 64GB 賣價分別約 $1586 和 $1830),都尚算挺有吸引力吧?網友又點睇呢?對呢部小米 A1 有無興趣?留言討論下啦!

FullSizeRender 4.jpg

小米 A1 在文章發表時,建議零售價為 $1799,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞