一枝螺絲批完成 POCO F1 拆解!維修超容易小米今次抵讚

虎仔 / 馬日山 2018-08-30 10:08 | POCO
版主 Keith 話 Pocophone F1 將貨就價,雖然係平,但手機物料同配件都係一分錢一分貨,至於網友對 NFC 嘅反應兩極,有人認為係必需品,亦有人唔介意冇 NFC。無論如何,買定唔買都係消費者選擇,但有一樣嘢就睇得出小米推出 Pocophone F1 嘅用心,而且值得因此加分。

0823-4aFB.jpg

版主虎仔私底下同朋友講,Pocophone F1 並唔係為香港一類,已經發展成熟的市場而設,反而係配套並唔完善嘅新興市場,呢啲國家嘅買家消費能力有限,就連官方維修中心都寥寥可數,用戶要修理手機可能要靠設備有限嘅細鋪處理。Pocophone F1 跟不少市場上的中高階手機不同,要拆開維修極度簡單。
 
網民用戶 @bang_gogo 日前就用一枝螺絲批,將機底一粒 T3 螺絲扭開,就能夠將 F1 機背拆除,而裡面的零件亦可以簡單以螺絲批和塑膠工具逐件如 LEGO 積木般拆出。現時很多手機為了避免用戶進行非官方維修,都會加入熱熔膠水,令維修起來格外困難。部份廠商甚至刻意將零件焊死,令它們需要整個部份丟掉,但小米就讓 Pocophone F1 變得容易維修,尤其是電池部份,更加有拉環方便拆除更換。當然你可以認為這是小米節省成本,甚至是沒有防水防塵能力的原因,但容易修理是新興市場消費者重視的環節,跟香港用戶著眼點完全唔同。

0823-4b.jpg

資料來源:slashgear

 

最新新聞