五月廿八,全球首發?版主收風,真的叫做 Sony Xperia Z3 Plus

Keith Yim 2015-05-22 07:27 | Sony
日本一部 Sony Xperia Z4 已經在上個月發表,雖是當地專屬,但馬上有傳言國際市場可能會有另一部機取代,或許名稱更換,或許規格有些許異動,版主收到風,國際版肯定不是以 Z4 命名!此外,Sony Mobile 已發出採訪通知,五月廿八日係香港舉行手機發佈會,更有日本 Sony 手機的代表參予,28/5 會是全球首發 Xperia Z4 國際版嗎? 

tunacat_1_4551_eb913e4bf61d18146ce34a99feef3952.jpg

香港 Sony Mobile 已發出邀請,預告將在 5/28 舉辦「Xperia 全新旗艦級產品」發布會,強調此機集「頂級拍攝、螢幕、音效、防水、設計於一身」,並且會具有「新色系」。放眼 Sony Xperia 產品線,目前檯面上要稱作「旗艦級」的手機還真的沒有,此刻要見到一部 Sony 從未亮相過的頂規產品的機率又太低,因此都可以猜出這部要符合 Sony 口中幾近全方位高階的的新機,勢必會是日本版 Z4。Sony Mobile 香港推廣計劃裡面,除了剛剛宣佈賣價及上市消息嘅十吋平板 Xperia Z4 Tablet、平價防水手機 M4 Aqua 及自拍神器 C4 Dual 外,仲有一部重點作品。而版主係代理口中得知,呢部仲點大作,就係 Z4,不過香港會叫作 Xperia Z3 Plus。大家認知的 Z3 Plus 會係點,採訪通知提及的「新色」,會不會就是日版那特別的 Aqua Green 淺藍色呢?

螢幕截圖 2015-05-21 19.24.34.png

不過,五月廿八日,未必係全球首發 Z3 Plus 的日子,跟據台灣 ePrice 版主的分享,Sony Mobile 台灣,會在早一日,係台北發表 Z4 Tablet 與 C4;目前雖未提及是否有神秘嘉賓登場,但以新機通常會在國際間同步發布的規劃來看,當天很可能就是 Z3 Plus 發表並登台亮相的日子。所以 5 月 27 日記得留意 ePrice.HK 版主跟台灣同步直擊! 你一定係會係最搶先知道消息的網友。

tunacat_1_4551_fb40fa7cbac5c2432a6bded11e716100.jpg

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/22/202148/keithyim_1_4551_e27c5e7c02e703cd898b7ab54fedffc0.jpg
▲ 26/5 Sony 係印度新德里又有記者會,到底說是發佈 Z3 Plus 的最快最新地點呢?

以日版 Z4 資訊來看,手機最大特色是採用 S810 2GHz 八核心處理器,搭配 3GB RAM / 32GB ROM 記憶體組合,前鏡頭提升 510 萬像素廣角,而手機本體雖和 Z3 神似,卻又做到更輕更薄。此外 Z4 還加入了 Wi-Fi MIMO 雙天線、無蓋防水、更高階的 LDAC 藍牙高音質技術,一舉將功能更趨完整。

大家對它的期待又是什麼呢?歡迎一起分享意見。

Sony Xperia Z3 Plus 在文章刊登時,售價未定,按這裡有更詳細介紹及最新售價。 

相關產品 (1)

相關報導 (13)

​Sony Xperia Z3+  新玩意! YouTube 直播手機遊戲 Live

​Sony Xperia Z3+ 新玩意! YouTube 直播手機遊戲 Live

網上唔少直播Game友打機嘅短片,不過,多數都係PCGame為主。Sony最近推出專為XperiaZ3+與Z4Tablet而設嘅App:Livescreenstreaming。開著它就可以透過YouTube直播手機畫面嘅情況。用來直播手機遊戲最好。

Keith Yim | 2015-07-08
更新! Sony Xperia Z3+ / Z4 Tablet 新版 Firmware 對抗高溫

更新! Sony Xperia Z3+ / Z4 Tablet 新版 Firmware 對抗高溫

之前版主報導過,日本DoCoMo毫不留情面地係門市貼出告示,告誡用家採用QualcommS810 處理器嘅手機,可能有機身過熱情況,當中亦提及了SonyXperiaZ4,稍後又傳Sony自己也承認了國際版XperiaZ3+也有同樣情況,會稍後以Firmware升級解決。今日有新發展,仲要係關香港用家事。

Keith Yim | 2015-06-18
Sony 真係出 Z4? 美國定制版 Z4v 登場!

Sony 真係出 Z4? 美國定制版 Z4v 登場!

Sony早前係日本推出2015旗艦XperiaZ4,香港亦賣緊改名機XperiaZ3+,Sony動作頻頻無停手。轉頭呢邊又同美國VerizonWireless電訊商合作,推出規格更高既XperiaZ4v,升級幅度比Z3+更大,望落更吸引!

YKer | 2015-06-17
教你點樣享用 Sony Xperia Z3+ 效能升級及點樣享受高音質

教你點樣享用 Sony Xperia Z3+ 效能升級及點樣享受高音質

好多人都話,今年的旗艦手機悶到爆炸,外型沒突破,功能沒驚喜?又未必部部旗艦手機也是如此差勁!以SonyXperiaZ3+為例,細節上的改進,令它成為一部很完整的Android智能手機。今次ePrice.HKxSony的XperiaZ3+體驗日,我們請了兩位手機及耳機達人來分享Z3+係效能與音效嘅改進。同場亦有今年重點平板XperiaZ4Tablet、高性價比防水機M4Aqua及自拍神器C4Dual。

Keith Yim | 2015-06-17
七個 spec 表睇唔到嘅小秘密! Sony Z3+ 值得升級?

七個 spec 表睇唔到嘅小秘密! Sony Z3+ 值得升級?

今日(28/5)Sony的XperiaZ3+就正式係香港發佈啦!相信大家都已經睇左有關呢部新機的開賣資料同埋版主Keith的一手試玩,不少朋友更因為XperiaZ3+的定價不算過份都感到有興趣。對於想入手XperiaZ3+的朋友來講,以下有關XperiaZ3+的詳細介紹就更不容錯過啦!因為係今次的發佈會上面Sony為左令大家對新機有更深入了解,特意請來左XperiaZ3+的設計團隊來講分享,版主就用問答的方式整理成以下X點,一齊睇睇啦!

Lawrence | 2015-05-29
Sony Xpera Z3+ 香港登場!價錢是否令你意外?

Sony Xpera Z3+ 香港登場!價錢是否令你意外?

呢兩日以來版主們都分享左不少有關Sony最新旗艦XperiaZ3+的新聞。基本上同前代的XperiaZ3有甚麼不同甚至Z3+三種顏色的真機有咩特別之處,相信大家都已經清楚。剩下來大家最想知道的相信就是XperiaZ3+的售價吧!想了解開賣的相關詳情同Z3+命名由來的朋友就不能錯過以下介紹啦!

Lawrence | 2015-05-28
Sony Xperia Z3+ 版主上手! 跑分、屏幕、發熱情況立即試

Sony Xperia Z3+ 版主上手! 跑分、屏幕、發熱情況立即試

雖然不能說是很強的升級,但當Sony公佈國際版XperiaZ3+時,網友嘅反應都好好。始終升級至S810處理器,再加上Sony獨有防水設計及跟日本版相同嘅配色,買個靚款,再上手用都唔失禮吧!剛剛知道開價$5698,跟S6、G4等其他品牌旗艦同價,呢個價,又做到旗艦手機應有嘅效能嗎?版主立即送上效能、屏幕嘅比拼,等大家知得更清楚。

Keith Yim | 2015-05-28
真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3

真機試玩實測! Sony Xperia Z3+ 比拼前代旗艦 Z3

早前版主就跟大家分享過Z3+即將在港登場以及與前代的XperiaZ3有甚麼明顯不同。不少網友都對這部Sony新機表示期待。剛才Sony就在台灣發佈了這部升級版XperiaZ3,雖然價錢仍未有透露我們未因此未能得到更多有定價方面的提示,不過ePrice台灣版主就已經率先試玩了XperiaZ3+真機,更用XperiaZ3來做了一個大比拼,一起來看看你更喜歡那一款吧!

Lawrence | 2015-05-27
​沒有「四」!Sony 正式公佈 Xperia Z3+ ! 香港六月初上市

​沒有「四」!Sony 正式公佈 Xperia Z3+ ! 香港六月初上市

Sony早前靜靜地在日本發佈了XperiaZ4,同期在香港推出也有平板電腦XperiaZ4Tablet。不過,可能XperiaZ4升級只是很細微,Sony決定把國際版更名為XperiaZ3+對,不是Plus是Z3+,不是炒襲蘋果命名模式。

Keith Yim | 2015-05-26
八大 Xperia Z3+ 重點升級! 大陸天價賣,香港又點睇?

八大 Xperia Z3+ 重點升級! 大陸天價賣,香港又點睇?

等候多時,Sony2015年度的旗艦剛才正式發佈啦!呢部機早係4月於日本發佈時就定名為XperiaZ4,如果有留意版主Keith爆料都知道後來Sony決定將部機更名為XperiaZ3+。而係規格上其實XperiaZ3+可以話係XperiaZ3的一個小升級,不知來到香港開賣時定價又係幾多呢?大家一齊來估下啦。

Lawrence | 2015-05-26
五月廿八,全球首發?版主收風,真名 Sony Xperia Z3 Plus

五月廿八,全球首發?版主收風,真名 Sony Xperia Z3 Plus

日本一部SonyXperiaZ4已經在上個月發表,雖是當地專屬,但馬上有傳言國際市場可能會有另一部機取代,或許名稱更換,或許規格有些許異動,版主收到風,國際版肯定不是以Z4命名!此外,SonyMobile已發出採訪通知,五月廿八日係香港舉行手機發佈會,更有日本Sony手機的代表參予,28/5會是全球首發XperiaZ4國際版嗎?

Keith Yim | 2015-05-22
 LG G4 五月登場確認!機皇比鬥 M9 、Z4 、S6 你撐邊部?

LG G4 五月登場確認!機皇比鬥 M9 、Z4 、S6 你撐邊部?

好啦好啦好啦,LGG4終於面世,雖然發佈會講得很簡單,不過睇番吸引之處都有唔少啊!版主之前同大家講五月會賣,確切日子就係5月22日。相對於四月開賣既HTCOneM9同埋SamsungGalaxyS6Edge,其實都見到LGG4有佢獨特既賣點,唔知網友又會撐邊部呢?入黎睇下規格再投票表態吧!

Eddie | 2015-04-29
夏天正式開賣!極限超薄、輕巧的 Sony Xperia Z4 正式發佈!

夏天正式開賣!極限超薄、輕巧的 Sony Xperia Z4 正式發佈!

愚人節都過左大半個月,版主當然唔係同大家講笑!之前版主虎仔同大家講過4月20係日本有一個發佈會,原本大家都以為係小改版的SonyXperiaZ3Neo吧,點知今次既發佈會竟然係無預期的情況下發佈SonyXperiaZ4,冇錯就係新一代既Sony旗艦,想知道更詳細既資料就Click入黎睇啦!

Eddie | 2015-04-20

最新新聞