親生仔待遇 + Pixel XL 相機:黑莓 KEYone Android 機登場!

YKer 2017-02-25 23:29 | Blackberry
Blackberry 正式發布今年首部 Android 手機 KEYone,除了必備的黑莓實體鍵盤外,今次最值得關注係呢部 KEYone 竟然有號稱攝影最強的 IMX378 相機模組加持! 而且黑莓官方更指出,呢部機將會有業內最緊貼親生仔的 Android 每月安全更新。 咁究竟部 KEYone 仲有咩賣點呢? 一次過帶你睇嗮!

FB.jpg

其實 KEYone 外觀早已流出,當時用 Mercury 呢個代號,但正式名叫 KEYone。當時程守宗接受外界訪問時已經透露,黑莓會有最後一部完全自主設計的實體鍵盤機,但就交由 TCL 代工生產。今此 MWC2017 我們就知道 KEYone 就是他說的「The One」。

lLZOZ6y - 複製.jpg
▲ 機身採用直板鍵盤設計,4.5 吋觸控屏幕 (解像度 1620 x 1080 3:2)在今天一味追求大芒的年代,格外顯得細小。系統預載 Android 7.1,對於用戶來講應用程式的數目絕對比自家 BB OS 多。

lLZOZ6y - 複製 (2).jpg
▲ 正面除了實體鍵盤,還有三天王鍵, 順帶一提鍵盤也是可以觸控滑動。而外殼採用鋁金屬,背蓋就是軟膚質感的防滑膠,聲稱提高打字時候手握感。

lLZOZ6y - 複製 (3).jpg
▲ 續航電力方面,內置 3505mAh 電池並支援 QC3.0 快速充電技術,聲稱半小時可以充滿一般電量。配合八核心高通 S625 處理器,根據 ePriceHK 過往的經驗,如此大電量加上低耗電的中階處理器,可以預期續航效果驚人。

BlackBerry-KeyOne (15).jpg
lLZOZ6y - 複製 (4).jpg
▲ 官方指 KEYone 採用與 Google Pixel XL 相同的 IMX378 感光元件,配合高達 1.55um 感光像素大小,至少改變「手機鏡頭是黑莓手機弱點」的觀念;而前置廣角鏡頭亦達到常見的 800 萬像素。

BlackBerry-KeyOne (2).jpg
▲ 最奇特的功能莫過於「SpaceBar」內建指紋識別器; 接口有 USB 3.1 Type-C,另外機頂保留 3.5mm 耳機孔。

BlackBerry-KeyOne (1).jpg
▲ 機身內置 32GB ROM + 3GB RAM,同時支持外加 micro-sd 卡最高 2TB 容量;KEYone 內置 NFC,更有越來越少見的 FM 收音機!

KEYone 最早將會在四月份開始,在各地陸續開賣。但價錢方面,美國定價 549 美金,折合港幣約四千三百蚊! 論規格出呢個價錢,黑莓對自己手機的市場號召力和安全性還是有很大信心。​

亞太版本支援頻段:
FD-LTE 1,2,3,4,5,7,8,13,17,20,28A (2100 / 1900 / 1800 / 2600 / 900 / 800 / 700 MHz)
TD-LTE 38,40,B28 (2600 / 2300 / 2500 MHz)
HSPA+ 1,2,5/6,8(2100 / 1900 / 850 / 900 MHz)
GSM/GPRS/EDGE (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz)

BlackBerry KEYone 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價

相關產品 (1)

相關報導 (4)

Android + 實體鍵盤真係有人 buy?Blackberry KEYone 評測

Android + 實體鍵盤真係有人 buy?Blackberry KEYone 評測

曾經係智能手機大大哥嘅Blackberry雖然話已經轉型軟體保安公司,但手機品牌仍然都係唔少人嘅集體回憶。所以由TCL舊年正式獲得使用BB品牌出手機嘅權利之後,就馬上利用黑莓機最標誌性嘅直板鍵盤機設計,推出名為KEYone嘅配搭實體鍵盤Android手機,仲用左當時DxO最高分嘅GooglePixelXL同級嘅相機CMOS,實行打響頭炮!

EriChan | 2017-07-11
情懷抑或實用?BlackBerry KEYone 開箱評測 + 上手後感

情懷抑或實用?BlackBerry KEYone 開箱評測 + 上手後感

一直以來,版主都對有實體鍵盤的手機很感興趣,可能是因為情懷的關係吧,所以當BlackBerry推出品牌首部有實體鍵盤的Android手機Priv,果陣其實都有少許吸引到版主。可惜,Priv造工實在是一般,加上借機時間太短,令我無法好好試玩這部手機。繼Priv之後再有一部鍵盤手機令我興奮,就是BlackBerry最新推出的KEYone,版主昨日向先達店舖借了KEYone一晚,上手試玩。有實體鍵盤的手機,到底是真的實用,還是純粹情懷?在這篇文章中,版主會跟大家做個開箱評測,並且分享個

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-06-14
真. 鍵盤!BlackBerry KEYone 上手實測

真. 鍵盤!BlackBerry KEYone 上手實測

黑莓Fans最想擁有的一部Android手機,相信是這部BlackBerryKEYone。有位Fans明明好抗佢用小米手機,但堅持BlackBerry只係給予TCL代工,依然心信KEYone。手機未正式推出,版主不會說BlackBerry等同小米,但用上Android有實際按鍵,加上鍵盤依然是黑莓Style,都係好吸引。

Keith Yim | 2017-03-05
親生仔待遇 + Pixel XL 相機:黑莓 KeyOne Android 機登場!

親生仔待遇 + Pixel XL 相機:黑莓 KeyOne Android 機登場!

不得了,Blackberry正式發布新一代Android手機KeyOne,除了必備的黑莓實體鍵盤外,今次最值得關注係呢部KeyOne竟然有號稱攝影最強的IMX378相機模組加持!而且黑莓官方更指出,呢部機將會有業內最緊貼親生仔的Android每月安全更新。咁究竟部KeyOne仲有咩賣點呢?一次過帶你睇嗮!

YKer | 2017-02-26

最新新聞