合併=翻身? 傳三大日廠合一抗冷市!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2015-12-04 19:50 | 情報分享
近呢幾年黎,PC 市場愈來愈難做,即使是 Microsoft 推出左全新嘅 Windows 10 系統,但都無辦法吸引到大眾的注視,改變唔到 PC 產業萎縮的趨勢。就算係耳熟能詳的大品牌 Fujitsu、VAIO、Toshiba,都不得不向現實低頭,為左繼續在 PC 市場上生存,就要改變策略。最近市場上有傳呢三間廠商有合併的打算,未來將會有兩個品牌可能會在 PC 市場上消失。

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-12/04/24362/prince1025_1_10_5b7d1dd27968005542c7d8360406389d.jpg

根據日本經濟新聞的報導指出,VAIO、Toshiba、Fujitsu 這三間日本 PC 廠商,目前正在洽談要合併的事宜。而結果很可能會是 Toshiba、Fujitsu 各自將佢地的 PC 業務抽出黎,然後再同 VAIO 合併,最終變成一個以 VAIO 為品牌的全新 PC 公司。據報導 VAIO、Toshiba、Fujitsu 可能會在近期簽署協議,然後預計會於 2016 年第二季正式完成合併的計劃。

雖然目前 VAIO、Toshiba、Fujitsu 尚未對這項傳聞做出回應,不過如果佢地真係合併嘅話,咁就意味住以後 PC 市場唔會再出現 Fujitsu 同埋 Toshiba 呢兩個大牌子嘅筆電。不過唔知大家覺得,佢地合併左係咪真係能夠改變現狀呢?
 
 日本經濟新聞

最新新聞