Surface Book 來了! 香港上市日期、定價你要知!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2015-12-28 12:44 | 情報分享
Microsoft 喺 10 月初的時候,除左發佈左 Lumia 系列的新手機之外,佢地仲發佈左一部平板電腦 Surface Pro 4 以及筆電 Surface Book。Lumia 系列新手機、Surface Pro 4 都相繼在香港正式開賣,但 Surface Book 在香港上市的日期依然遲遲無期,唔少人都喺度諗,唔通 Microsoft 諗住走數? 會唔會唔出架? 會! 今日版主就帶俾大家一個好消息:Surface Book 終於要來香港了! 大家係咪好期待呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-12/28/24420/prince1025_1_10_7aabcda3593fd8ba342c5f7a64d69ad4.jpg

Microsoft Surface Book 發佈的時候,引起到不少網友的迴響,大家似乎對呢部 Surface Book 充滿着期待。不過,早前有外地網民大爆,Microsoft Surface Book 的硬體問題多多,例如出現屏幕閃爍、電池不穩定等情況,所以即使 Surface Book 在其他地方開售後,Microsoft 在一個月內為系統進行多次的升級,以解決用家所提出的問題。而版主估計,當時或者因為問題未解決,導致香港遲遲未有上市。但而家終於有消息了,是否就代表問題已經解決得七七八八呢?

挑機 MacBook + iPad Pro!Surface Book 真正變型筆電

Surface Book 是一部筆電與 Surface 二合一的電腦,全機身採用鎂鋁合金製成,擁有 13.5 吋屏幕,屏幕支援 10 點多點觸控,可以拆出黎當平板用,亦同時配備 Surface Pro 4 的 Microsoft Pen 作文字書寫及繪圖。而配合佢嘅專屬鍵盤,佢就能夠真真正正成為一部筆記型電腦。機側採用了捲軸設計,能夠在使用的時候進行多角度調較,而值得一提的是,Surface Book 的鍵盤是會着燈嘅,而且 Microsoft 稱鍵盤 1.6mm 的深度,能夠讓打字嘅時候更加安靜。

Microsoft Surface Book 將於 2016 年 1 月 15 日在香港公開發售,建議零售價為 HK $11588 起。而版主 Keith 之前都曾經同大家分享過,Surface Book 發佈的時候有多個版本,不過香港官網目前未有資料顯示。以 HK $11588 呢個價錢黎睇,應該就係講緊 Intel i5 處理器 + 8GB RAM + 128GB ROM 的版本,比發佈時的美國定價略為便宜。唔知大家會唔會開賣的時候即搶 Surface Book 呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-12/28/24420/prince1025_1_10_3690d4002a746aa59611ac325daa75a6.png
▲ 美國 Microsoft 方面有以上 6 個版本。

來源:TechNews 科技新報

最新新聞