Mac 機肯定比較安全?外國專家:存在漏洞、離線都可以中病毒!

Eddie 2015-08-04 11:45 | Apple

有人質疑香港的議員點解要買 Mac OS 電腦,版主們用黎開工當然就知道因為穩定性問題啦,但其實 Mac OS 係咪「零漏洞」?又有一個例子同你講並唔係咁樣。外國有兩名研究員就發現有一些 PC 上面的系統漏洞亦適用於 Macbook ,甚至唔需要上網都可以感染到「病毒」,唔信?有片有真相啊!

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-08/04/24020/unrealandy_1_1084_616520973c93713707a01c610c8dca17.jpg


今次由 Trammell Hudson 與 Kovah 發現的 Mac 系列仍然存有漏洞,有一些惡意軟件不是直接攻擊 OS ,而是在電腦 Firmware 基本架構中去影響系統,除了適用於 PC 之外亦適用於 Macs ,因為這樣可以跳過防毒軟件的機制而運行,更加可怕的是這是很難去發現、很難去預防,亦相當難去解決問題,解決的方式要拆開電腦去重啟 CPU ,我諗大多數網友都冇咁既技術吧?

而感染的方式,就好似下面影片展示既 Thunderstrike 2 咁,只要有「病毒」既 Thunderbolt 裝置插入去,再開機就即時「中伏」,而有問題既 Thunderbolt 可以無限感染,都咪話唔得人驚。根據 Kovah 與 Trammell 的講法,在 5 種特別危險的 Firmworm 中仍然有 3 種未有修復,咁係咪大家都唔好用 Thunderbolt ?


有片有真相,自己睇

引用來源:wired.com

最新新聞