值唔值八千?香港首輪開賣華為 Huawei Watch 版主試玩

Lawrence 2015-03-04 13:17 | 科技新知
係今年 MWC2015 ,大家可以發現圓面智能手錶慢慢成為一股潮流,除左 LG 推出有兩種系統版本的 LG Urbane ,國內大牌華為都唔執輸推出左 Huawei Watch 。雖然呢隻錶暫時獲得的評價都唔錯,不過係得到掌聲嘅同時亦有外媒報導話呢隻中國大牌子出品 Smartwatch 定價分分鐘成 $8000 港幣,仲貴過 Apple Watch 的傳聞賣價!究竟呢隻錶係有咩咁特別值呢個價錢呢?今次版主就當然要同大家分享下試玩感受,有興趣的朋友留意下文啦!

IMG_1757.JPG

▲ Huawei Watch 搭載 Android Wear 作業系統, Android 4.3 以上的手機可以透過 Huawei Watch 來查看來電、簡訊、郵件、日曆、社群 APP 的通知。

Qualcomm S400 處理器!屏幕細緻度贏 Moto 360

要睇值唔值咁貴首先梗係要睇規格啦! Huawei Watch 內建 Qualcomm S400 1.2GHz 處理器、4GB 內置容量同512MB RAM,以及用上相對省電的藍牙4.1 。屏幕方面就係採用 10000:1 的高對比度的 1.4 吋 AMOLED ,解像度有 400 x 400 同 286 ppi,比 Moto 360 仲要高。從規格來講 Huawei Watch 並唔差,係屏幕效果方面亦算係幾好,無 Moto 360 黑下巴問題。

而係外觀方面
Huawei Watch 有黑色、銀色、金色等三種機身顏色,隻錶的 18 mm 錶帶就以可搭配金屬、皮革等任意材質 。另外,華為表示 Huawei Watch 的機冠、錶圈和錶帶是 316L 不鏽鋼材質,搭配冷鍛加工,除左提升外型質感,硬度同時可以提升 40 %。

IMG_1758.JPG
▲ Huaweui Watch 的屏幕解像度高同埋係沒有缺角的正圓形。

IMG_1752.JPG
▲ 銀色機身搭配金屬錶帶,以 Smartwatch 來講外型確係感覺上高檔少少嘅。

IMG_1745.JPG
▲ 除了銀色機身外,Huawei Watch 另外還有黑色版本,一般相信銀色同黑色售價相對會比較便宜一點。

IMG_1743.JPG
▲ 這是黑色機身搭配黑色金屬錶帶的組合,從機身背面可以睇到心跳偵測的感應器,同時 Huawei Watch 亦內建六軸加速度感應器和氣壓感測,對於喜歡跑步、行山的人都有幫助。

IMG_1746.JPG
▲ 可能係為左照顧大陸呢個龐大市場,華為亦有為 Huawei Watch 推出金色版,傳聞金色版本的 Huawei Watch 就定價高達 1000 美元!(約為 $7756 港元)大家又覺得值唔值呢?版主個人就覺得呢隻金色土豪味甚濃啦。icon

最後值得注意係,由於官方新聞稿並無提及 Huawei Watch 的防水功能,因此目前還無法得知是否具有防水能力。華為官方就公佈左香港會成為首賣地區之一,大約會係 6 月正式發售。唔知大家又對呢隻智能手錶有無興趣大啲定係覺得 YK 分享過的 Moto 360 更吸引呢?留言分享下啦!

來源:GSMARENA

最新新聞