ATV 今次玩完!香港電視娛樂獲免費電視牌

Lawrence 2015-04-01 18:49 | 科技新知
持續擾攘左幾個月嘅亞視幾時可以執左去呢個問題今日終於有答案啦!剛才商務及經濟發展局局長蘇錦樑係記者會上就提到將不會為亞視的免費電視牌照續期!同時有關的牌照申請,蘇錦樑亦宣佈為香港電視娛樂提供為期 12 年的固網大氣電波的免費電視牌照!今次真係愚人節最大禮物呀!


【更新了  PCCW 就免費電視牌照而出的聲明 + 有關香港電視娛樂消息!】


//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-04/01/23727/lawrencelaw_1_1141_faa65fb26dbb3c58bee6753b580b7d08.jpg

今次係第一次行政會議不再為亞視續期,面對行政會議決定不再續牌予亞視呢個情況,亞視執行董事係接受訪問時就話「感到震驚和意外」,仲唔排除採取法律行動咁話。不過,以亞視近排的財政狀況,究竟有無錢打官司都可能成為問題啦。

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-04/01/23727/lawrencelaw_1_1141_59fac1069955cc64d64784985ad19ef1.jpg

更新

PCCW 旗下香港電視娛樂得到 12 年免費電視牌照,透過固網提供服務

至於有關香港電視娛樂大家可能不是太熟悉,其實簡單來講佢地就係 NowTV (反正都係屬於小小超的)。香港電視娛樂(全稱香港電視娛樂有限公司;英語:Hong Kong Television Entertainment Company Limited)由香港電訊信䚽擁有。香港電視娛樂計劃在獲發牌後的 12 個月和 24 個月內,分別開設 24 小時的粵語頻道及 16 小時的英語頻道。


為何 PCCW 咁快有牌有線仲未得?從技術角度了解當中原因

另外,大家可能都好好奇點解今次政府咁快發牌比香港電視娛樂(HKTVE),如果從技術角度來講,目前 HKTVE 的母公司香港電訊信託旗下的 NowTV 而家已經透過 OTT 的方式提供緊三個免費頻道(如果不熟悉 OTT 的朋友可睇版主 Keith 解說),包括綜合台 Now100 ,新聞台以及一個免費體育頻道。所以某程道上可以話佢地已經為開台做好晒準備,呢個可能就係原因啦。因為亞視嘅牌照其實去到 2016 年四月,若果中間香港電視娛樂要開台,跟本唔夠大氣電波,事實上,香港電視娛樂會透過母公司嘅固網提供服務。PCCW 固網連村屋都入到屋,8MB 頻寬也提供到服務,版主相信多層大廈可透過公共天線直入,而獨立屋就要透過機頂盒收看。到時機頂盒應該唔駛收費吧。

既然香港電視娛樂只能夠透過固網去提供服務,同時間亞視係下年就唔能夠再廣播,咁係模擬節目上的空缺又點算呢?係今次記者會上蘇錦樑就話會邀請香港電台 (RTHK)幫手,研究一下點樣提供模擬電視節目頻道比觀眾。

再更新
PCCW 剛剛就免費電視牌照發出左聲明,內容大致上提到除左歡迎政府發牌比 HKTVE 之外,亦希望政府為左公眾利益盡快提供廣播頻譜予 HKTVE 。大家又點睇呢,不妨留言講講睇法啦!icon


PCCW 就免費電視服務所發出的聲明全文

【香港.2015年4月1日】我們歡迎政府給予香港電視娛樂本地免費電視服務牌照。
我們期望政府可加快處理頻譜分配的決定,讓香港電視娛樂能夠使用廣播頻譜。我們相
信政府開放頻譜,令我們的免費電視服務可更早接觸更多的觀眾,是符合公眾利益的。

圖片來源: SCMP

最新新聞