【新年精選】10 大香港經典賀年廣告,你睇過幾多套?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-02-05 12:55 | 科技新知
「美源髮采,恭喜大家發財!」呢啲咁經典廣告台詞,相信大家一定聽過!最近睇番以前香港的賀年電視廣告,版主覺得真係好懷舊,好多舊電視廣告,香港味相當濃厚,特別是新年的時候,經常會帶俾人一份溫馨,並表達出天倫之樂的訊息。然而睇番今時今日的電視廣告,就好似差左啲 feel,相反著重以「搞笑」為主,就以韓星李光洙有份拍的「能得利」廣告為例,無錯係好好笑,但差咁啲新年的感覺。為左想俾大家重新感受下農曆新年的氣氛,版主決定同大家分享以下 10 個的經典廣告,唔知大家睇過幾多套呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2016-02/05/24546/prince1025_1_1141_813641ca1b295e3b941b5f216854000d.jpg

1. 香港廣告 生力街 新年特篇恭喜

▲ 其實以前的廣告簡簡單單,只係大家坐低飲酒,互相祝福對方,但都已經能夠感受到果種 warm。

2. [經典電視廣告] 1989年 - 瑞士糖 過年收到瑞士糖 人人心花放

▲ 片中講述一家人去拜年,個個都好開心,臨尾果句「過年收到瑞士糖,人人心花放」,正是告訴大家,新年應該是喜氣洋洋的!

3. [經典廣告] 1987年 - 紅雙喜香煙 (農曆新年)

▲ 呢個係紅雙喜香煙的廣告,除左個背景音樂同埋兩句祝賀語之外,就差左少少新年的 feel。

4. 香港中古廣告: 恒生銀行(農曆新年小孩篇)1996

▲ 成班小朋友一齊同大家拜年,當中又要燒炮仗的情景,令人聯想番起以前果種熱鬧的氣氛。不過而家香港禁止燒炮仗,但都可以當懷念下。

5. [經典廣告] 1986年 - Calbee 卡樂B薯片 (新年快樂)

▲ 今日要講嘅係卡.......卡樂B薯片恭喜發財!(咁到底係想同觀眾講,定係同卡樂B薯片講呢 icon)

6. 70年代經典 美源髮采 Piegon嬰兒用品 賀年廣告

▲ 不解釋,呢個相信大部份就算係八九十後都耳熟能詳的「超經典」電視廣告。

7. [商業廣告](賀年廣告)嘉頓(嘉頓禮品)(1997年)

▲ 內容都係圍繞去拜年、送禮、人人開心,比較貼身啲!

8. [經典廣告] 1986年 - 人人搬屋 (農曆新年)

▲ 「人人搬屋」呢間公司,相信好多人都無聽過。版主我都係讀書嘅時候,老師播番俾我地睇,我先認識。臨尾果句「人人搬屋公司同人祝各位......」先知原來係新年廣告,不過呢段廣告俾我的新年感覺就不太強烈。

9. [經典廣告] 1983年 - HSBC 匯豐銀行 (農曆新年)

▲ 雖然係匯豐的廣告,但其實你睇落去唔會覺得太有商業的感覺,因為成段片重點係拜年、逗利是,臨尾先「匯豐銀行向各位恭賀新禧」,無咁 hard sell。

10. [經典廣告] 1987年 - 東方日報 (謹祝各位新年進步)

▲ 以前東方仲有賣電視廣告,呢啲回憶真係夠哂經典!

版主睇番呢啲經典廣告片段的時候,真係覺得好懷念,細細個就已經聽住呢啲廣告大,可惜而家呢啲廣告只能作追憶。唔知大家睇嘅時候,有無啲咩感覺呢?

最新新聞