超方便!旅行租 Wi-Fi 蛋,7-Eleven 攞貨/還機唔洗煩!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-07-26 20:04 | 科技新知
要說「梗有一間喺你左右」,版主第一時間想到的,就是 7-Eleven,基本上每行幾條街,就會見到至少一間,實在多得誇張。而 7-Eleven 今日宣佈,與 Wi-Fi Egg 漫遊蛋合作,明日 (27/7) 起推出全港首創便利店 Wi-Fi 蛋提取及還機服務,以後去旅行預訂 Wi-Fi 蛋,應該就會更加方便。

Wi-Fi Egg(Facebook).jpg

在 7-Eleven 提取/還機有個優勢係,便利店係 24 小時營業,有些網友平時可能工作時間不定,未必咁容易就到 Wi-Fi 蛋公司的營業時間,而家就可以解決這個問題。準備去旅行的網友們,由明日起只要在出發前大約四天的時間,預先透過 Wi-Fi Egg 網站預訂 Wi-Fi 蛋,並選擇提取及歸還 Wi-Fi 蛋的 7-Eleven 店舖,Wi-Fi 蛋到貨後你會收到 SMS 確認,然後大約在出發前一天的下午六時後,只要你去揀選左的 7-Eleven show 個 SMS 俾店員睇,就可以領取 Wi-Fi 蛋。而你番到香港之後,亦可以在指定時間內到所選的店舖歸還。

Screen Shot 2016-07-26 at 7.31.32 PM.png
▲ 選擇你要去嘅地方、出發日期以及回港日期。

Screen Shot 2016-07-26 at 7.33.11 PM.png
▲ 選擇提取方法以及還機方法,之後再填寫個人資料。

提供 Wi-Fi 蛋提取服務的 7-Eleven 有 180 間,提供歸還 Wi-Fi 蛋服務亦超過 300 間,方便去旅行前或者番黎香港後提取及歸還 Wi-Fi 蛋,可以慳番唔少時間。而 Wi-Fi Egg 亦會以日費形式收費,每日低至 $40 起,無限上網,並不算太貴。不知網友覺得,7-Eleven 今次同 Wi-Fi Egg 合作,有無方便到大家呢?

想知道更多 Wi-Fi 蛋租借詳情,請按這裡
 

最新新聞