Apple 有難!版主收風:Android Pay 明日開通

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-19 14:24 | 科技新知
早排版主同大家講過,Android Pay 預計會在今個月初正式抵港,唔洗再淨係睇住果粉用 Apple Pay。但你話,而家都 19 號喇喎,月中都過左,但 Android Pay 呢?就影都無。不過,版主今日行過店舖,已經見到陸續貼上了 Android Pay 的標誌,是否暗示,Android Pay 即將要來了?看下文吧!

IMG_20161019_143752.jpg

版主是經過 7-11 便利店時,見到 Android Pay 的圖示的,不過版主行過幾間,並不是間間 7-11 都有,只係有部分貼左出來。從圖中大家可以見到,有一張紙牌寫着,全線 7-11 現已接受 Android Pay 以及 Apple Pay,但版主問過職員,就表示暫時未用到。到底幾時可以用到呢?職員 check 番資料,表示 Android Pay 明日正式開通,即係話,Android Pay 終於都要來了!網友們,呢個消息能讓你們興奮嗎?

received_328527370839409.jpeg

最新新聞