電腦執靚先 PO!教你上載靚相 IG 吸 Like

虎仔 / 馬日山 2017-10-17 12:28 | 科技新知
以前玩 Instagram 係扮有型,現在好多人玩 Instagram 則為咗呃 Like。有人會講求快速,第一時間將大量相片放上 IG 洗版,不過自從改變了排序和顯示方式,似乎貴精不貴多,相片夠靚先係王道。有乜好過喺電腦執靚相片先上載?

1017-6aFB.jpg

現時 Instagram 已經容許在瀏覽器上載相片,不過只限流動裝置的瀏覽器,有軟件商開發了一款突破 Instagram 限制的開源軟件「Windowed」,容許用戶在電腦登錄 Instagram 帳號並且上載相片或影片。使用起來和平常一樣,亦可以加 hash tag、選擇濾鏡、加入文字描述等,最大好處相信是可以先行在電腦慢慢執靚相片。

除了方便執靚相片呃 Like,對於要為公司管理 Instagram 帳號的用戶來說,能夠利用電腦上載相片和影片,工作起來亦比較方便。Windowed 有 Windows 和 Mac 兩個版本,售價全免,開發團隊表明他們不會儲存用戶的帳號登入資料,他們提供的是一個哄騙 Instagram 系統以為是流動裝置的電腦瀏覽器。

Windowed

下載:windowded.io
售價:免費

最新新聞