聖誕禮物大推介

supremey3 2017-12-20 14:20 | 科技新知
聖誕節就快到了,你準備好和朋友交換禮物了嗎?

Screenshot001.jpg

I-Rocks K76M 趣味積木鍵盤

若男伴是Game迷的話,可考慮送此作禮物。K76M 鍵盤最大嘅特點,係佢嘅上蓋採用咗積木飾板,可以隨意係鍵盤上加入唔同嘅積木公仔,再配合附送的接版,讓您發揮無窮嘅想像力,創造出獨一無二嘅鍵盤世界。

https://www.hornington.com/promotion/hccchristmas2017/ 

mm-q7sdsv-001.jpg
途訊 Q7S Duet 合唱咪高峰 

相信大部份女生都鐘意唱歌,咁途訊 Q7S Duet 合唱咪高峰就一定啱晒。只需使用一部智能手機,就可以將 K 唱音樂同步至 2 支唱 K 神器上播放,俾你更好嘅二人對唱體驗,唱出多款熱爆情侶合唱歌。

https://www.hornington.com/promotion/hccchristmas2017/

227728_2.jpg

小米藍牙音頻接收器 ​

告別線材的束縛,隨時隨地享受無線音樂!小米藍牙音頻接收器解決了耳機與裝置不能分開的煩惱,一鍵便可完成操作,包括開機及藍牙裝置間的連接,接收手機或其它藍牙裝置發出的音頻訊號,馬上有線變無線。

//www.mi.com/hk/mi-bluetooth-to-3-5mm-receiver/

battery2-02b.jpg

隨時保證手機不斷電!小米行動電源 2

小米行動電源系列三年累計總銷量已超過5500 萬支!感謝廣大米粉的支持,行動電源再升級,全新推出10000mAh 2 代。外型更薄、充放電速度更快,一路輕鬆相伴,陪你活力充沛一整天。

//www.mi.com/hk/battery2/

 

 

 

最新新聞