​版主試睇六點試睇 HKTV 點播! Android 機唔係部部得!

Keith Yim 2014-11-19 07:53 | 數碼影音
當大家返工時候,有無想過搶先睇 HKTV 新劇!今朝 (19/11) 六點,HKTV 正式啟播點播頻道,其中重點劇「選戰」與「警界線」搶先給予 iPhone、iPad 及 Android 手機平板用戶收睇。版主六點起身,立即試睇,發覺效果甚有改善空間,HKTV 要努力呀。

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2014-11/19/23322/keithyim_1_1142_dabf558140d8abcbf1006c08402e5d7f.jpg

記得要登入

首先跟大家說明,今天 19/11 開台,但若果你起身開著智能電視、Android 機頂盒開著「HKTV 直播」發覺還是不停 Loop 廣告,提你今晚八點開台,無錯!像電視台的直播台,要八點先開台,但類似 myTV 的服務已啟動,你用手機、平板 App 就可以揀選節目收看。不過,事前你要登記會員,未登記的話,記得登記左先。用會員登入,好處係當你在 A 手機睇了十五分鐘,再換 B 平板時,系統會自動知道你睇到邊,唔駛由頭再㨂過。

廣告超多

版主用了幾部手機去試,包括六吋大芒的 Alcatel OneTouch Hero 2、Sony Xperia Z3 Compact、iPhone 5c 與 HTC One 及更舊 Android 版本的 HTC Desire 700 去測試,在 4G 環境下試睇,在 720p 解像度下,畫質十分好,好清好靚,在個別有前置揚聲器的手機,如 Xperia Z3、HTC 型號,音效亦十分出色。缺點唔係無,首先,廣告好多,劇未播你先要硬食五個廣告,長度每個有十幾秒,基本上,大約十五分鐘就要播一次廣告,你知啦,用手機睇,係咪廣告都要扣 Data,版主 Eddie 都跟大家計過,一套劇要 300MB 數據用量左右,真係幾誇。但又要想想,大家預計 HKTV 的劇集、節目好睇過 CCTVx ,投資大無廣告支持,好難捱,相信大家也會忍讓一下。

此外,可能 Android 機種太多,部份冷門型號、Android 版本較舊,播放效果不理想。此外,若果連線不穩定,亦會造成聲晝不同步。以版主幾款機來試,Sony Xperia Z3 Compact 與 HTC One 效果最好,舊版本 Android 手機、冷門型號效果好差,播完廣告唔肯再 Play 又有,嚴重聲畫不同步的,又有!買 Android 機,還是用熱門品牌比冷門好呀。

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2014-11/19/23322/keithyim_3_1142_6df1b1183a0879091c1331c92f5b48be.jpg
▲  HKTV app 下,有「電視遙控」icon ,其實就是不同點播節目的目錄。

在此,不如網友 report  一下,你用緊乜型號手機、用緊什麼網絡商,睇 HKTV 效果又如何? 
 

最新新聞