亞視確認一個月內賣股份!不過唔係賣比王維基?

Eddie 2015-04-01 14:38 | 數碼影音
今日愚人節新聞真係一單接一單,尋日亞視新聞爆料話亞視會轉讓股份比王維基,不過今朝維基出黎發聲明,原來又係「狼來了」。問題就係今日會談到亞視續牌問題,我諗大家都好想知道亞視會唔會真係執笠吧。下午亞視既經理人德勤就出黎開記者會,講一講股份交易既問題,估唔到件事真係峰迵路轉,估唔到真係有「白武士」去幫亞視,但似乎唔係王維基啵!

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-04/01/23725/unrealandy_3_1142_ee698cdca35e8d3f2efc1a484458c768.png

亞視確認將會轉售股份比投資者!係咪續到牌?冇人知!

今日亞洲電視經理人德勤中國華南區主管合夥人黎嘉恩於下午 2 點開新聞發佈會,入面提到王征已經與新買家達到協議,將會轉讓股權和債務,而亞視亦已經通知政府這件事,不過暫時就是一個協議,關於股權轉讓將會在一個月內正式簽約,但他沒有透露價錢和細則方面。不過亞視亦面對續牌的問題,如果亞視不續牌的話,就不能完成簽約程序,最壞的可能性如果亞視不能續牌,就真係會「執笠」收場。

雖然他沒有提到投資者是誰,只提到是最初三名「白武士」之一,亦是一間港人開的公司,但這份合約將會轉讓亞視超過 50% 的股權,而買賣協議書抬頭是 AID ,被認為是白武士胡景邵旗艦的公司 AID 。而被問及尋日亞州電視新聞報導,亞視股權將會轉讓給王維基黎嘉恩表示,尋日的消息是亞視「願意」去賣股份給王維基,但並不是正式簽約。而今朝王維基亦發出聲明,提到當中沒有達成協議,代表王維基接管亞視就真係一個「傳聞」而已。而黎嘉恩有講過王維基和亞視亦有傾過股權轉讓的事情,但似乎就沒有成果了。

而係呢個時候亞視發佈呢個消息,係咪因為要推動政府去續牌呢?網友可以留意發表一下意見啊!
 

最新新聞