盜版 OTT 蝕大錢!TVB 提早 8 年交還收費台牌照

虎仔 / 馬日山 2017-01-11 08:05 | 數碼影音
自從 2004 年 2 月推出服務至今,相信唔少網友都因為申請寬頻而購買過無綫的收費電視頻道,內容是否吸引觀眾心中有數,近年提供的節目水平更可以每況愈下去形容。昨日無綫電視終於宣佈向商務及經濟發展局提早 8 年交還本地收費電視牌照。

0111-1bFB.jpg

無綫網絡電視表示,和客戶簽訂的收費電視合約於到期後將不再續期,當政府接受交還牌照的申請後,收費服務就會終止。無綫網絡電視指收費電視服務推出至今,營運累積虧蝕達 22 億港元。他們認為盜版嚴重,政府未有採取措施解決,加上香港經濟前景疲弱,零售業持續下滑,而且 OTT 在未受嚴苛廣播條例規管下加入競爭,搶顧客亦搶廣告,致令訂戶嚴重流失,公司收入大減。

0111-1a.jpg

對於提早 8 年交還牌照的決定和無綫電視的指控,商務及經濟發展局表示會按既定程序處理,又回應指版權條例過往兩次提出修訂都未獲立法會通過,才令網上侵權猖獗,又強調會繼續按現有法例打擊刑事侵權。

資料來源:TVB


版主 Keith 點評:


不過,呢頭話 OTT 爭晒佢地市場,呢頭咪將全部收費台內容,轉晒去 OTT 平台 MyTV SUPER,仲半賣半送,大派 Pass,上 3 台就有一年任睇,都唔知邊過攪亂收費電視市場。呢頭 CCTVB 新聞日日撐政府,個頭亂批評政府收費電視政策,CCTVB 日日被人批評,係有道理嘅。

TVB 都幾無道理, 關乜鬼政苦政策事,大勢要做OTT 佢自己攪左,唔要收費電視,比少d錢,本來係好自然,仲話乜鬼蝕錢,真係痴 _ 線,乜都就晒佢好唔好。個死人盒,Pass 都無人裝啦,唔係做乜係咁裟 Pass 我都兩個 Pass 係手,多到用唔晒。


 

最新新聞