唔使靠樂視,唔使學俄文!28 號凌晨齊睇「足總盃」直播!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-25 20:41 | 數碼影音
一講樂視,個個谷鬼氣,俾足錢,諗住有波睇,點知樂視突然話無得播 28 號凌晨的「足總盃決賽」賽事,真係玩死一眾球迷。想睇足總盃決賽,靠樂視就睇唔到了,呢個時候唔想承認都唔得,無綫真係做到嘢,唔使錢,免費播英格蘭足總盃決賽,今次真係要多謝 TVB!

足總盃(Facebook).jpg

樂視走數,導致球迷扯哂火,明明英格蘭足總盃決賽係一個值得期待的賽事,卻偏偏因為一個樂視,而搞到好失望。好在,無綫剛剛宣佈,取得足總盃決賽 - 阿仙奴 VS 車路士的香港播映權,並會在 28 號深夜 12 時 05 分於翡翠台直播; 而另一場法蘭克福大戰多蒙特的德國盃賽事,則會在同日凌晨 1 時 50 分在 myTV SUPER 直播,並於 2 點半在翡翠台進行轉播。無樂視,一樣有波睇,今舖仲唔係要讚下 TVB 好波?

來源: on.cc

最新新聞