纖巧 Onkyo Soundbar LS7200 大玩高空音場

虎仔 / 馬日山 2018-02-21 05:26 | 數碼影音
版主在旺角區工作,返工放工都要同人迫,放咗工已經唔想再去旺區流連。留在家中睇下戲煲下劇反而更加輕鬆自在,相信唔少網友都有同感。執靚屋企的影音器材,等自己同家人睇戲有更佳享受。最近發表的 Onkyo Soundbar LS7200 以高空音場作賣點,安坐家中都可以享受富有包圍感的音響效果。

0221-6aFB.jpg

Onkyo Soundbar LS7200 支援 DTS:X 和 Dolby Atmos 音效,其 Soundbar 內的單元發聲角度經過特別調校,聲音會從天花反射至用家雙耳,令平時備受忽略的高空音場格外突出,包圍感同時獲得大幅提升。Onkyo 將 DTS Neural: X 技術引入,令傳統立體聲音訊得以模擬升頻至 3D 音效,加上預設不同類型的DSP 音效模式,用戶能夠因應不同需要,例如不同影片和歌曲種類、收看電視電影甚至打機,選擇最合適的音響效果。

0221-6b.jpg

以 3 個組件組成的 LS7200,當中 Soundbar 組件只有 53mm 高,可以配合支架作掛牆佈置,配合線材分開連接分離的擴音機,除了當作家庭影院,LS7200 亦適合舒舒服服在家中欣賞音樂,支援雙頻 5GHz / 2.4GHz Wi-Fi 連接,用戶可以簡單連接 Spotify、TuneIn 等音樂串流平台,亦支援 AirPlay、DTS Play-Fi 和藍牙無線串流播歌。配合 Onkyo 的手機 App 就可以簡單操控和設定,唔單止連搖控都唔使搵,更適合手機不離手的網友。(售價待定)



資料來源:Onkyo

最新新聞