未開幕,沙田 Apple Store 搶先睇!三個秘密,版主為你解!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-06-29 15:52 | 電腦硬件
拿拿拿!早前版主 Keith 咪話俾大家知,沙田新城市都會開 Apple Store 嘅?呢間沙田新城市的 Apple Store,聽日就會正式開幕,而未開幕之前,版主就來到這間全新的 Apple Store,率先視察一下環境,睇下到底這間新店是甚麼一回事!

Apple Store 新城市(Facebook).jpg

地理位置相當方便,火車站一出 3 分鐘內即到
首先要講下,沙田新城市這間 Apple Store 所在的位置真係相當方便,其實就在新城市廣場的四樓,如果你係搭火車的話,在沙田站出閘,只需一直向前行至電梯位,再上一層,就會見到這間 Apple Store。

13565479_269728226719324_831884489_n.jpg
▲ 沙田站一出。

13552663_269728243385989_941432368_n.jpg
▲ 沿住這個方向一直向前行。

13565499_269728256719321_396695287_n.jpg
▲ 行到尾會有電梯位,行上一層,就會見到 Apple Store 在你的左手面。

「玻璃屋」設計?邊度玻璃?版主搶先睇過先!
未出發之前,版主就聽聞這間 Apple Store 會採用類似「玻璃屋」的設計,好似講到會好靚咁喎,但實情又係唔係呢? 對於版主來說,所謂的「玻璃屋」設計,應該係好似銅鑼灣 Apple Store 或者 IFC Apple Store 咁,一睇望落去好似好 Grand 咁,果種先稱得上是「玻璃屋」設計。然而,當我去到新城市 Apple Store,不知是否出發前我的期望太大,導致最終給我的感覺是:大失所望。從表面上看來,似乎都係好似又一城的 Apple Store 咁,純粹係商場入面,有道大大的玻璃門,就係咁,無乜特別。睇下圖啦!

DSC_0368.JPG
▲ 其實,呢個已經係 Apple Store 的門口......Errrr....... 連 Apple 個 Logo 都無?

DSC_0373.JPG
▲ 唔係!平時的 Apple Store,你會見到有個發光的 Apple Logo,好 sharp 好搶眼咁,但今次沙田 Apple Store 的 Apple Logo,就隱藏在店舖旁邊的牆壁處,做乜啫今次咁低調!

DSC_0363.JPG
▲ 從門口的招牌所見,上面寫着 The Apple Store Grand Opening,表示會在明天 (30/6) 上午 10 點就開幕。

DSC_0364.JPG
▲ 可以見到,雖然係開幕前一天,但成班 Apple 職員們已經在入面開會,似乎係處理緊明天的安排?

DSC_0367.JPG
▲ 場內可見,有好多枱面上放置了不少 Apple 產品,如 iPad、iPhone 等等,而牆𤩹部份亦有 Apple 產品的宣傳 (圖中顯示為 MacBook)。

好失望?五樓平台有玄機!似乎沙田 Apple Store 仲有隱藏的秘密!
雖然暫時未入得去,不過都可以從表面看到,這間新城市 Apple Store 的外型。就咁望落去,似乎好似好普通咁,無乜特別,同又一城果間差不多咁。然而,新城市 Apple Store 似乎未必如四樓表面般那麼簡單...... 就在沙田新城市五樓的平台位置,可以見到正在進行裝修工程,聽聞都同這間全新的 Apple Store 有關喎!不過咁,工程目前尚未結束,預計會到七月底才會完成,想知道到底搞緊乜東東?版主試過向 Apple 職員查詢,但得出的結果係「不知道」,是真的「不知道」,還是「唔講得」?

DSC_0370.JPG
▲ 五樓平台位置,可以見到正進行裝修工程,有一個三角型尖頂的建築物。雖然見到而家拉哂白布,不過既然之前傳得話係採用「玻璃屋」設計,版主初步估計,這個應該會係一個玻璃頂的物體,但就咁望唔似有門,可能只係玩一些花巧野,未必有用處吧?

DSC_0383.JPG
▲ 而旁邊亦有另一個工程,寫住工程預計會在七月底前完成。

DSC_0381.JPG
▲ 偷偷望下入面,暫時睇唔出想搞乜東東,但唔知點解有一種預感,五樓平台的工程係有玄機,好大機會會同 Apple Store 有關。
 

最新新聞