扮工咪即時開電腦!醒你一招避開 WanaCrypt0r 鎖機病毒

虎仔 / 馬日山 2017-05-15 05:42 | 電腦硬件
如果你過去兩日去咗火星,或者喺深山大山洞修煉冥想,與世隔絕唔知世界已經變天,過去兩日全球多個國家的電腦用戶,大至政府機構跨國企業,細至一般電腦用戶,唔少都受到俗稱「永恆之藍」嘅勒索蠕蟲病毒 WanaCrypt0r / WannaCry 攻擊,利用 Windows 系統的漏洞,病毒會向電腦發動攻擊,將檔案通通加密,副檔名會變更為「.wncry」。

0515-1aFB.jpg

要將中招電腦的檔案解密,至今只有向不法分子支付價值 300 至 600 美元(折合 HK$2,338 至 HK$4,676)不等的比特幣作為贖金。今次不法分子針對沒有定期更新系統,安裝更新的 Windows 電腦用戶,就算你平時唔會亂開連結,亂裝軟件,只要內聯網有其他電腦中招,你的電腦同樣有機會領嘢!

0515-1b.jpg

如果你每朝返到 Office「扮工」會即時開電腦扮勤力,今朝就要改變習慣,經過 ePrice.hk 幾位版主商量過,諗咗一個絕招教你避開 WannaCrypt0r 鎖機病毒,就係:唔好開機,直接聯絡 IT 部門檢查,在確保電腦安全可以工作前,繼續呷啖奶茶食件蛋治 跳舞

假如你公司無 IT 部門,要自己承擔起呢個責任,自己搞其實唔難,三個 Steps 跟住做:
1)拔除電腦 Lan 線(唔係用嚟吊頸)或其他連線。
2)利用一部肯定安全的電腦或裝置,例如 Mac、Chromebook、Android 手機或已經自動更新好的 Windows 10 電腦,下載 Microsoft 提供的 Patch 檔案
3)將 Microsoft 的 Patch 檔案通通安裝好,就可以重新插線開機上網繼續扮工。

想知道 Microsoft 對應 WannaCrypt0r / WannaCry 網絡攻擊的方法,係時候重溫呢篇文章。希望網友們星期一辦公 / 扮工都萬事大吉,避開「永恆之藍」。

 

最新新聞