毫無預兆!Facebook 突然死機,連 ePrice 都受影響!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-02-22 19:14 | 電腦硬件
其實相信有好多網友都好似版主咁,唔係咁鍾意 Facebook,有時無啦啦改到好難用,又成日在重要時刻,無啦啦有 bugs。但無可奈何地,可能是工作的關係,又可能是已成習慣,所以想撇甩 Facebook,並不是件容易的事。就好似剛剛咁,就當版主想用 Facebook 搵下有無咩特別料時,卻突然間停機,唔單止係咁,就連 ePrice 都受到影響!

Facebook(Facebook).jpg

就在剛剛,Facebook 突然死機,出現一個灰色的畫面,寫住「Sorry, something went wrong.」,即使是 Messenger 想搵人傾計,想用都用唔到。唔單止是 Facebook,就連 Instagram 都隨住 Facebook 的「死」而出事,係咁顯示「無法重新整理動態」。

WhatsApp Image 2018-02-22 at 7.10.09 PM.jpeg

Facebook 毫無先兆地停機,某程度上就連 ePrice 都受到影響。眾所周知,ePrice 平時都有好多 Facebook 用戶會在文章下方留言,而家 Facebook 死咗,就連留言個 plugin 都有問題。不知網友又有沒有受影響呢?

WhatsApp Image 2018-02-22 at 7.10.55 PM.jpeg

19:13 更新:似乎已回復正常,網友用到未呢? 

最新新聞