超輕 845g! 無閹割接口!日系 Vaio S11 新版評測

Keith Yim 2018-06-08 19:12 | 電腦硬件
Vaio 日系筆電早前宣佈透過 Nexstgo 再度進運亞洲市場,包括香港。而 S11 及 S13 (2018) 將會係頭炮。日系筆電賣少見少,家陣 Vaio 回歸我哋會有更好嘅選擇嗎?版主揀了其中一款 S11 作試玩。點解揀佢,因為佢夠輕囉,仲有比較長嘅使用時間!

fb001.jpg


高檔規格,平實設計

Vaio S11 其實於日本及中國大陸已開賣,今次香港引入是 2018 版本。11 代表了 11.3 吋屏幕。 Vaio S11 擁有 Full HD IPS 解像度顯示屏。全金屬機身設計,上手好有質感。但呢部機又唔算重,重量只有 0.85kg,以金屬機身設計嘅筆電來講,係相當輕身。

Vaio S11 規格由第八代 Inetel Core i5 處理器,最低配置都有 8GB 記憶體及 128GB  ROM。Vaio 筆電都具備了 Vaio TruePremance 技術,官方說可以提升筆電嘅效能,但在短短嘅體驗時間,版主就好難知道係咪咁有效。至於試玩心得,睇圖吧! 

a02.JPG
▲  今時今日的 Vaio 筆電,雖然沒有 Sony 的加持,但依然是日本製造,Made in Japan。

DSC_0151.JPG
▲  Vaio S11 顏色選擇最多,共有五款,色系也是偏向金﹑灰﹑銀的穩重色系。

DSC_0154.JPG
▲  設計不算好潮,尤其沒有窄邊框屏幕設計,但經典及穩重的感覺仍在。

DSC_0098 (1).JPG

▲ 機身只能作這個反轉角度,但已好合大部份情景下使用。

DSC_0102.JPG
DSC_0100.JPG
▲ 齊 Port 絕對是呢部機嘅優點:1x LAN ,  x  1 x USB 3.0 (可充電), 2 x USB3.0, 1 x HDMI, 1 x VGA 及 1x Headphone 及 Microphone Jack ,SD 記憶卡,已令用家不用再加上 Docking。以輕身筆電來講,是十分少有齊料 Port 位設

DSC_0187.JPG
▲  最低入門款式都係 8GB  RAM。

DSC_0181.JPG
▲ 鍵盤部份,版主認為按鍵較細,而按後回饋力度太細,會比較容易打算字

DSC_0172.JPG
▲ 鍵盤有背光功能。

DSC_0134.JPG
▲  Vaio 標誌依然令人著迷。

DSC_0132.JPG
▲ Made In Japan 係咪貴少少都值得買?

DSC_0190.JPG
▲ 可視角度來講,都算不錯。

小結:日系好機

好多 Brand,因為收購﹑合拼﹑賣盤最後重生,多數都會走晒樣。版主小試 Vaio S11 ,日系筆電的穩陣,Premium 感覺完全係番到。而齊 Port 又輕身,絕對係呢部機嘅優點。但係,沒有 USB Type C, 快充等等,可能有人會介意。但若想買下穩重輕身又方便嘅筆電, Vaio S11 應該好 OK。

若果大家想買行貨 Vaio 筆電,可點呢到
按呢到有規格介紹
 

最新新聞