PS4 全球銷售量破二千萬!將推 VR 眼鏡 Project Morpheus

Lawrence 2015-03-04 14:18 | 遊戲電玩
Sony PS4 自從推出以來一直氣勢如虹,根據官方不久前公布的消息,PS4 的全球市場累積銷售量已經突破 2020 萬台。呢個數字同時都令 PS4 成為歷代銷售速度最快的 PS 主機!係取得突出成績的同時,原來 Sony 已經準備好下一步計劃,就係推出 VR 虛擬實境眼鏡!想知呢個新產品有幾利害就要睇下文啦。


142774355886343931291n.png

其實, PS4 專用的 VR 眼鏡 Project Morpheus 早係 2014 年已經推出左原型機亦都曾經展出過。而最近 Sony 就公佈 Project Morpheus 已經到左完成階段接近可以推出市場。雖然外觀都和過去的 Project Morpheus 無太大差別,但係硬件規格上面就作出進一步提升。首先屏幕尺吋由原本 5 吋的 OLED 顯示器提升到 5.7 吋,另外就是畫面更新頻率也從原本的 60 hz 提昇到 120hz。而且 Project Morpheus 的畫面延遲時間也降低到 18 毫秒以內,同時機身上的 LED 的數量也增加到 9 個,藉此可以增加虛擬實境互動的精準度。

好可惜,大家最關心的售價呢,Sony 目前就仍然尚未公布,暫時已知道就係預計 2016 年上半年會就有得買,唔知大家又期唔期待呢?

Morpheus.jpg

最新新聞