iPhone7 消息

  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    死亡預告:炒完!iPhone 7 系列回收價或明日起下插
    話說iPhone7系列開賣至今,已經踏入第四天。細機iPhone7無得炒,係意料之內的事,因此焦點應該放回在iPhone7Plus上。原本版主估計,今年iPhone7Plus除了亮黑色,其他顏色應該都係炒一日就完,誰料出乎意料之外,唔計亮黑色iPhone7有價無市,啞黑色成了最受歡迎的顏色,特別是128GB版本,剛剛經過先達見到,可賺的水位更高達千六,相當去年iPhone6s,今年的炒情相對不錯。可惜,這些「日日有機炒」的日子並不會維持很久,版主收到風,回收價很大機
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    iPhone 7 開賣市況總結 教你 iReserve 不蝕法門!
    與iPhone7搏鬥了一整天,版主都做到筋疲力盡了......這不是重點,重點是而家到了夜晚-旺角先達的一個黃金時段,放機的人數愈來愈多,見到有本身打算StrongHold的人,因為個價無乜點升,都開始按捺不住,最終決定放機。事實上版主留意到,今日嘅市況基本上已定了下來,就等版主同大家總結一下,聽日朝早8:00iReserve再開,有甚麼值得炒家們注意呢?
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    【內附連結】會有亮黑色嗎?聽朝 8 點搶 iPhone 7 Plus 賺 $12000
    想最快入手iPhone7/iPhone7Plus的話,相信不少網友都會透過iReserve訂機,而用iReserve訂機的最大好處係,當你唔想要部機時,只要在指定時間地點無出現,基本上唔會蝕你一分一毫。好明顯地,今年iPhone7真係好多貨,iReserve長開長有,到今朝開賣的時候,iReserve都重開過一次,唔知又有無網友發現呢?Apple好快又再將iReserve關上,並提醒大家想買機的話,就要留意17/98:00iReserve重開。
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    輸少當贏!細舖急清貨 iPhone 7 賣價平過官方價!
    賺、抵、荀,一直都是網友最啱聽的三個字,一提到呢三個字,個個就算幾攰都好,都會忽然間精神為之一振。版主我自己都會,又係嘅,有着數的話,邊個會同錢銀過唔去呢?今日係iPhone7/iPhone7Plus的開賣日,正所謂有人歡喜有人愁,唔好講細機全蝕,就算大機32GB都未必有人收。版主同大家分享過,在炒情不是太樂觀的情況下,居然仲有大舖以高價販售iPhone7,實是不該。但與此同時,版主發現有店舖擔心清唔到貨,將iPhone7以低於原價的價錢出售,如果你係真iPhone7用家,
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    炒唔起 價照抬!大舖天價賣 iPhone 7,誰是水魚?
    每年的iPhone7開賣,有兩樣嘢睇到版主好high;第一,先達回收價走勢;第二,大舖要買家食幾多炒價。今年回收價係點,版主都已經同大家提過下,相信大家都知道,今年全線細機基本上都係炒唔起,好多收機佬都唔肯收,就算係大機,32GB版本都唔係好多人收。不過,亮黑色iPhone7Plus就勁,最高炒到$15000,勁過上年好多,但除左亮黑色大機,其他都似乎不是太樂觀。都唔算係太炒得起,有大舖卻依然敢以高價賣機,想炒高iPhone7個價,真係當買家係水魚咩?睇下文啦!
  • 虎仔 / 馬日山 | Apple
    Jet Black 刮花咁樣樣   iPhone 7 買家後悔了嗎?
    iPhone7和iPhone7Plus今日正式開賣,美國方面已經一早講明,由於鋼琴面JetBlack網上預購反應出乎意料地好,AppleStore門市今日無貨賣,不少漏夜排隊想買機的果粉已經鬧到拆天。不過究竟搶唔到JetBlack係咪壞事?不妨睇埋刮花之後個樣再作決定。(iphone7)
  • Keith Yim | Apple
    比拼 iPhone 6s !  Phone 7 Plus 評測:音效、屏幕、跑分
    版主一直都講,iPhone係今年嘅升級,沒有什麼令人驚嘆嘅技術。我之前已分享過暗黑色版本嘅iPhone7Plus,雖然設計唔係好突破,但那種Solid嘅感覺,依然令iPhone7系列,成為高端手機嘅典範。至於功能,我會好欣賞Apple把我地最想要嘅影相、音效與屏幕質素都要加強。我哋今次先從音效、屏幕方面著手,並以Geekbench4作跑分,睇睇iPhone7Plus提升了幾多。
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    最後估價:iPhone 7 回收價慘烈!大機賺過先達的方案係......?
    iPhone7/iPhone7Plus明日正式開賣,在未開始有得訂的時候,先達佬就同版主講到,今年iPhone實有得炒啦,特別係亮黑色。咁除左亮黑色,其他又如何呢?開始接受預訂之後發現,iReserve長開長有,一直去到前日,iPhone7都仲有貨,可見iPhone7炒得起的機會並不樂觀。見到不少在AppleOnlineStore(AOS)訂左iPhone7的網友,好多都話要CUT單,至於iReserve訂左機的網友,可能就要睇情況,話哂今年Appl
  • Keith Yim | Apple
    iPhone 7 Plus 影相評測!  比拼 iPhone 6s 係咪好好多
    全球影相最好手機係邊部?不少Android廠都愛「打飛機」,買起某影相Site排名、用唔真實嘅顏色去教壞用家,乜招都做盡。但果迷一直堅持iPhone影相是最好的。版主Keith覺得,若果比Pixel比細節,可能iPhone會輸少少,但係任何情況都影到合格嘅相?iPhone就一定得。iPhone7Plus照例加強相機嘅Spec,比較特別加入雙鏡頭,除了有比人玩到爛嘅照深,擁有兩倍光學變焦,都係重點。有得Zoom真d,Zoom近D嘅iPhone7Plus,影相
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Apple
    排長龍抑或無人買?iPhone 7 / 7 Plus 開賣情況現場直擊!
    自從iPhone7發表之後,版主一直都覺得新色亮黑色係最靚的,主觀的感覺係:我係like佢!但like還like,好多網友就覺得版主hardsell梗部機咁,其實唔係,我相信有不少網友都同版主一樣,覺得亮黑色幾靚的。不過靚又一回事,多唔多人買又係另一回事。iPhone7今日8點,一如既往會在iFC、尖沙咀、九龍塘等AppleStore賣第一部iPhone7,到底現場環境係點?多唔多人買機?版主就會用圖文即時更新的方式,話俾大家開賣的情況,之後就會同大家分享回收價的