CMHK 「任我睇」有嘢睇!免費兩個月共 40GB 全速上網睇 17 Live 靚女

Keith Yim 2018-07-28 14:44 | 中國移動香港
CMHK 中國移動香港有一個本來幾抵嘅增值服務,叫「任我睇」視頻卡。$28 蚊月費,就有 20G 4.5G 全速數據睇片。不過,佢地 Parnter 就十分冷門,只有 YouTube 是較合香港人口味。可能佢哋都知「任我睇」數據卡失敗原因:係內容。所以佢地傾掂左一個好有料內容供應商!17 Media,成件事就唔同晒。

cmhk01-fb01.jpg


17 Media 係乜?係手機上面,佢哋有個 App 叫 17Live,用 Google Search 一下,就知佢點出名。基本上係一個任人開 Live 嘅平台,裡面開 Live 嘅人好多,有明星,有主播,但多數係女生為主。男性網友未玩過,可以試試,返正個 App 免費,裡面大部份內容都係免費。但睇片就要花 Data,CMHK 「任我睇」視頻數據卡,就係一個好平嘅價錢,係手機扣減睇片嘅 Data 用量:

CMHK「任我睇」視頻數據卡

合約月費:$28  (12 個月)
非合約月費:$48 
本地指定視頻數據用量 : 20GB :  YouTube、愛奇藝、優酷、clickplay、MiguC、17 Media
本地其他數據用量:500MB
當該月其他本地數據用量用完時,所有數據服務(包括本地數據及本地指定視頻數據)將暫停至下一個賬單月。
4.5G 額外本地數據:$20/500MB


咪寫左要簽約 12 個月?原來係咁......

係 8 月 31 日前,CMHK 「任我睇」視頻卡做緊兩個月免費試玩,呢兩個唔駛收費之餘,係到期個陣,會 send SMS 俾你會唔會繼續用落去,唔用就立即終止,唔會要你賠。

咁即係話,立即申請,就免費兩個月共 40GB 嘅 data 睇 17 Live 嘅靚女直播!當然,睇 Youtube 其他內容,都可以嘅。


登記及資料傳送門

最新新聞