csl. 用家悲劇!用 Wi-Fi 極麻煩,Auto Connect 功能取消

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-03-06 19:09 | Csl
版主自己係用緊 csl.,而相信大部份的 csl. 用家,都有用過一個功能,就係 Wi-Fi Auto Connect。以往只要透過 csl. Wi-Fi app 簡單做一次設定,之後去到 csl. 覆蓋的地方, 就會自動連接「CSL Auto Connect」。不過,csl. 在官網宣佈咗,Auto Connect 將會玩完,會唔會對網友造成不便呢?睇下文啦!

csl(Facebook).jpg

csl. 在官方網站上寫住:「csl Wi-Fi的『自動連接功能』將於2019年3月4日起取消」,亦即係話,以後想連 csl. Wi-Fi,只能選用 SSID 為「CSL」的 Wi-Fi,手動連接。

最麻煩的地方係,以前用 Auto Connect,只要你係插住張 csl. SIM 落手機度,就會自動連接 Wi-Fi,就算你無插張 SIM 落手機,甚至出街連張 SIM 都唔使拎,都有方法在任何裝置做到 Auto Connect;而家取消咗 Auto Connect,就變咗逼你用「CSL」Wi-Fi,每次你連接都會彈出一個 Login 頁面,然後你要輸入 csl. / 1010 / SUN Mobile 手機號碼,再收 SMS「一次性密碼」,打完密碼先連到,一來逼你一定要帶住張 csl. SIM 出街,二來相比以前 Auto Connect 更為不方便。

當然,實有網友話:「取消咗仲好啦,成日 auto connect 都上唔到網,唔連好過連。」然而,我覺得係睇地區的,有些地方的 CSL Auto Connect 熱點速度唔算好差,至少用得到,但有時去到旺角區,連完都係上唔到。

不過,而家如果網友上台又想出街方便用 Wi-Fi,可以考慮 CMHK,因為 CMHK Wi-Fi 都係用 csl. 網絡,而且只要在第一次使用設定一次,之後就唔使再輸入密碼咁麻煩,網友又有無試過呢?留言講下啦!
 

最新新聞