【突發】Google 出面解釋!捨棄 App Drawer,Android N 要大陸化?

虎仔 / 馬日山 2016-03-01 10:09 | Android
最近有不少關於新一代 Android N 系統的消息傳出,當中最令人震驚嘅一定係有傳 Google 有意移除 App Drawer 設計的傳言。再加上近日從 Google 官方釋出的影片之中,竟然係沒有 App Drawer 的,就更加印證左呢個看法。隨住事情愈鬧愈大, Google 終於都出來澄清了,一齊睇下佢哋點解釋!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-03/01/204770/lawrencelaw_1_124_5a2b792278e93d28e3e9d19c7fe91fc6.jpg

官方宣傳片揭 Google 決意移除 App Drawer?

今次能夠逼到 Google 出來回應,隨左因為回響大多人關注之外,更重要係「移除 App Drawer 疑雲」本身同 Google 都有關。之前 Google 地圖就上載左一段推廣短片,有眼利的網民發現示範的 Android 系統並沒有 App Drawer!因此,外界就推算,以一間注重品牌形象和一致性的大企業來講,應該唔會貿貿然係某段短片內遺漏系統的重要元素。而且一段短片由製作到面世需要經過不少審視和確認,唔見左 App Drawer 應該唔會係一般錯從。或者更進一步推算,呢條介紹 Google 地圖功能的短片,或者亦同時展示了 Android 7.0(或 Android N)的設計理念!



外國網媒 Droidlife 亦都有報導 Google Map 影片移除左 App Drawer 的消息,更寫左一大篇文章去表達作為一個 Andorid 使用者,對於新系統無左 App Drawer 令介面變到 iOS 咁嘅樣,係幾咁傷心同失望。不知是否因為 Google 都被觸動了,居然主動回應 Droidlife ! Google 提到,之前 Google Maps 影片當中,有關系統介面的版本係不準確的(DroidLife 再加上備注,影片中的 Android 介面可以形容為 bad mock-up)。而且 Google Map 釋出的影片亦不是用作展示新系統或者揭示新系統的內容。雖然 Google 最終會否係 Android N 之中移除 App Drawer 現時仍然係未知之數,但隨著 Google 出來澄清,將影片視作證據就不太合適了。

Android N 又會有甚麼改變?

上文都提過,近日有關 Android N 的消息有唔少,咁除左移除 App Drawer 之外,仲有咩消息呢?係系統介面方面,就版主個人而言,看來 Android N 係做得比起現時更好的!例如 Notification Bar 比起現時就更好用。平時大家將 Notification Bar 拉落黎,只會見到唔同 app 的通知。而 Android N 就會加上一行快捷鍵,功能自然更多。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-03/01/204770/lawrencelaw_1_124_2f7c1c158381fe15e9908ad9a5c5a26f.jpg


資料來源:DroidLife Android Police

最新新聞