生意靜要減價止蝕?SUN Mobile 600M 全速真無限 Plan 原來減咗價

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2022-01-19 21:45 | Csl
提到 SUN Mobile,老老實實我最有印象嘅,係佢哋嘅 42M 真無限 Plan,反而其他 Plan,我就比較少留意,例如佢哋有個 600M 嘅全速 4.5G 真無限數據 Plan,就比較少講。而早前呢個 Plan 仲減埋價,咁大件事都無人講?聽店員講,生意太靜,減價都唔多提,咁話喎。不過,呢個價,又吸唔吸引到你 Join 呢?睇下文啦!

SUN Mobile 有個 Plan,叫「全速星級隨意玩服務計劃」,網絡速度為 600Mbps,呢個 Plan 可能唔係咁多人留意,而呢個計劃原本月費係 $236,不過大約上個月嘅時候,佢哋就將呢個計劃減價至 $178,而且免 $18 行政費。

比較起 CMHK 嘅 4.5G 真無限 Plan,佢哋就 $188 網店免一個月月費,平均每個月 $180,比 SUN Mobile 貴 $2,不過就有 2GB 中國及澳門數據,而 SUN Mobile 就無。網友又會點揀?

SUN Mobile 4.5G 真無限 Plan 比拼 CMHK

  SUN Mobile CMHK
月費 $178 約 $180 (扣除網店免一個月月費後)
行政費 $0 $0
網絡速度 全速 (600Mbps) 全速
中國、澳門數據 / 2GB
通話分鐘 無限 無限
 

最新新聞