雙卡機用家小心!油麻地至黃埔港鐵,隨時失聯!

Keith Yim 2016-10-26 20:17 | 3 香港
上星期港鐵油麻地至何文田及黃埔站開幕,並開始提供服務!新線開張,理應有最新嘅流動網絡服務。但版主提醒你,若果你用緊雙卡雙待手機,要注意了,因為有機會隨時連電話都打唔到!點解?似乎有網絡商並沒提供最全面嘅網絡服務,忘記了雙卡機都有唔少用家!

fb.jpg

新線 4G 速度有進步

油麻地至黃埔新線,其實係咁多間網絡商,包括 csl.、3 香港、數碼通及中國移動香港共同投資,即係大家都份用基站。據知今次係數碼通中標負責興建,咁多個台一齊使用,未來南港島線,都會由佢地負責。一如之前講過,新港鐵站用嘅會係新基站,唔會再有只係用舊機站,夾硬用好少頻寬,開通 4G LTE (一直只係用大約 10MHz 開通每個台嘅 1800Mhz 頻段)令港鐵市區線上網偏慢。

......「版主問過網絡商嘅負責人,港鐵新站包括月台、大堂與隧道都使用全新基站,呢 D 基站其實無限什麼 G。2G、3G、4G  也可以開通。現時,油麻地至黃埔港鐵線已開通了 1800 與 2600 頻段,部份網絡商與 3HK 及 csl. 更可提供 1800 + 2600 嘅 CA (4G+) 網絡,合適手機,可以同時收晒兩個頻段服務,加快上網速度。就算你部手機不支援 4G+,也可以接上 2600 頻段部份,加上到網嘅機會,上網速度亦會有改善。」......

2G 話音未必有

版主今日係何文田站及黃埔站測試過,對比起油麻地,手機上網速度的確快好多,由油麻地站測速軟件下載得 4Mbps 大大提升及黃埔站的 60Mbps,可見新站有不錯嘅上網效果。

......不過,版主亦發現,唔知係咪節省成本,3 香港係油麻地至黃埔港鐵線,靜靜地沒有通知下,沒有啟動 2G GSM 網絡。......


▲ 版主係油麻地及黃埔站,用 3HK 網絡作測試!分別測試 2G 話音及 4G 上網速度。

mtrHD_000209.jpg 
▲ 係油麻地站月台用 3HK 4G 網絡,測速只有約 4.47MBps 速度。 

mtrHD_000252.jpg
▲ 去到黃埔站月台用 3HK 4G 網絡,測速升至 60.8Mbps 速度! 

14859536_1377060875640549_625452715_o.jpg
▲ 版主手中的 LG G5 今年推出,但用在雙卡系統中,用來作話音嘅 3HK,並沒有在何文田站提供網絡。立即打唔通,失去聯絡。 

非今年新款雙卡雙待手機要注意

這對大家有什麼影響?首先,可能是老人家,因為如 Microsoft 在香港發售嘅 Nokia 功能手機,只接通 2G GSM 網絡。

.....網友選擇功能手機給老人家時候,千萬不要再買只支援 2G GSM 網絡手機,因為網絡商開始 Cut Service......

而大部份雙卡雙待手機 (非使用 S820 及 S650 等 CPU 的雙卡手機),用來作話音的 SIM 2,也只能接通 2G GSM。不要說雙卡雙待手機用家少,上年推出嘅 HTC、Sony、LG,甚至好多陸機,都有雙卡雙待功能,若果你依靠 SIM2 作話音,咁就好易出事,真正失去聯絡! 同時提一提,香港四間網絡商,以 3 香港 Cut 2G 服務最狠,除了港鐵油麻地至黃埔、港島西線,其實大欖隧道也是搶先 Cut 了 2G GSM 網絡。但有趣嘅係,新港鐵站基站其實可以打通全港頻段,3 香港唔開 2G GSM,但其他台沒有跟。

網友有無用過新港鐵線,或者其他港鐵站上網,有乜感受?不妨分享一下

最新新聞