數碼通推上台「試用期」,三個月內可任轉 plan 一次!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-06-21 20:16 | 數碼通
網絡商上台月費不便宜,正因為如此,上台之前真的需要慎重考慮,到底邊個 Plan 最抵,幾多數據用量最適合自己。然而,有時候我們會未必清楚,自己實際所需的數據用量,1GB 擔心唔夠用,6GB 又驚多得滯,可以點? SmarTone 今日宣佈,推出全港首創「數據靈活選」,俾客戶一個「試用期」,以幫助客戶選擇最適合他們的服務。欲了解「數據靈活選」的詳情,睇下文啦!

SmarTone(Facebook).jpg

SmarTone 這個「數據靈活選」服務,讓客戶可以更有彈性地選擇適合自己的數據 Plan。例如如果你係低用量至中用量的用家,打算上台 SmarTone,但又唔知到底 1GB Plan 定 2.5GB Plan 先最適合自己,呢個時候,你可以「試用」一下 1GB Plan 先,啟用服務後三個月內,試過認為 1GB 唔夠用,可以決定更改月費計劃一次,轉用更高或更低的數據用量計劃,以切合你的需要。

1d3b8044-141c-45d1-8449-8774797a518a.jpeg

「數據靈活選」是 SmarTone TrueCare 系列中的最新服務,除了「數據靈活選」外,TrueCare 系列亦包括「免費『外借流動充電器』服務」、「免費『手機資料轉移』服務」、「SmarTone 爆芒換新」等等,而版主早前介紹過的 ST Protect,亦是 TrueCare 系列之一。不知網友對於今次 SmarTone 推出的「數據靈活選」新服務,有甚麼睇法呢? 留言講下啦!

最新新聞