價見底!版主收風:傳蝕入肉 手機月費將加價近 13%

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-07-08 16:42 | 數碼通
多謝 HKBN,推動了網絡商之間的劈價戰,令到手機月費愈出愈便宜,比較抵玩的應該會是 Sun Mobile 同埋 HKBN 的 $78 5GB 21M Plan,以及現時好興的 $138 / 6GB 全速數據 Plan。不過版主收到風,網絡商劈價戰,已經開始走到尾聲,帶起平價 Plan 潮流的 HKBN,開始蝕到頂唔順,或會將現有的 $78 Plan 以及 $138 Plan 加價!加左幾多?睇下文啦!

HKBN(Facebook).jpg

版主收到消息,HKBN 好大機會會在 17/7 開始,將現有的 $78 5GB 21M 計劃,以及 $138 6GB 全速數據計劃,加價最高近 13%。你問 13% 即係大約幾多錢呀?

具體來說,其實係將兩個 Plan 都加 $10,即遲下
5GB 21M 計劃 (SmarTone 網絡) 會改為 $88 月費,
而 6GB 全速數據計劃則會變成 $148 月費。


如果你係 HKBN 舊客,暫時影響都不太大,主要有影響的,是新客戶,所以假若你有轉台去 HKBN 的打算,就最好呢幾日就拿拿聲轉台喇。至於唔鍾意 HKBN 的網友,唔好以為就唔關你事,要知道而家好多網絡商的劈價戰,都係追住 HKBN 嚟打,如果 HKBN 加番價,其他網絡商隨時都會跟住慢慢加回去正常價位,你話關唔關你事?或多或少一定有影響。你又點睇呢?

最新新聞