將有重大功能推出?趕絕舊系統!Whatsapp 年底不再支援 BlackBerry

Lawrence 2016-02-29 12:39 | Blackberry
上年堅持多時的 BlackBerry 終於都作出左一個勇敢的嘗試,就係推出使用 Android 系統但又保留自家特色功能的 BlackBerry Priv。看來外界都好「支持」 BlackBerry 呢個舉動, Whatsapp 就係其中之一啦!一齊來睇下 Whatsapp 近日作出的重大宣佈係講啲乜先!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-02/29/204761/lawrencelaw_1_3475_35658c24b99eb03f89d23340fb4475fc.jpg

不止 BlackBerry ! Whatsapp 將於 16 年底停止對多個系統的支援

話說 Whatsapp 係一篇網誌上,除左恭喜自己已經有 7 歲生日之外,仲提到係 2016 年底時,將會結束 BlackBerry (包括 BB 10)以及 Nokia Symbian S60 、 Nokia S40 同埋 Windows Phone 7.1 、 Android 2.1 、 2.2 的支援。基本上,上述 Android 以及 Windows 系統已經過時,使用者相當少,影響不會很大。今次消息一出,最令人驚訝的還是 Whatsapp 完全結束對 BlackBerry 系統的支持。

對於非 BB 手機用家而言,相信都會同版主一樣覺得不痛不癢,但係對於 BB 系統來講,失去左 Whatsapp 呢個有十億活躍用戶的 app ,損失一定比大家想像中大。在外媒眼中看來,呢個決定雖然可以理解,但多多少少都有點唏嘘。因為 BlackBerry 係 7 年前仍然佔智能手機市場的 70% ,如今 Garnter 調查就顯示 BlackBerry 只佔市場的 1% 。

最後,同樣值得大家留意的就係 WhatsApp 對於結束支援的解釋,「"don't offer the kind of capabilities we need to expand our app's features in the future,”」。即係以上的系統都不能配合到 WhatsApp 之後的功能發展,會唔會代表今年 Whatsapp 將會有大更新?唔知大家又點睇今次 Wahtsapp 作出的決定呢?留言講講吧!  

來源:Whatsapp

最新新聞