同 BlackBerry OS 講拜拜! 兩大社交平台都放棄 BB!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-03-23 11:52 | Blackberry
嘩嘩嘩! BlackBerry 的用家今舖真係好大獲! 上年 BlackBerry 就傳因為一度陷入財政危機,手機銷量不理想,所以可能會退出手機市場,不過後來一再堅持,推出左用 Android 系統但又保留自家特色功能的 BlackBerry Priv,情況似乎已漸好轉。可惜,早前 Whatsapp 突然宣佈,完全結束對 BlackBerry 系統的支持,最近就連 Facebook 都話要放棄 BlackBerry 系統,咁即係話,如果你係 BlackBerry OS 的用家,你可能就會用唔到全球最多人使用的 Facebook 以及 Whatsapp,咁仲用 BlackBerry OS 有咩意思呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-03/23/204966/prince1025_1_3475_f72d39a75144784fea5b6b04699b9ca8.jpg

在日前 BlackBerry 官方一則網誌中,BlackBerry 表示 Facebook 決定停止支持 BlackBerry 平台的 APIs,BlackBerry 又指出,佢地嘗試改變 Whatsapp 以及 Facebook 的想法,不過呢兩間公司都「企硬」,堅持要放棄對 BlackBerry OS 的支持。Whatsapp 就話,Android、iOS、Windows Phone 平台共有 99.5% 的市場佔有率,放棄 BlackBerry OS,係因為佢地想集中火力在賣得最多的平台上發展佢地的 App,而 Facebook 亦持着同樣的想法。

BlackBerry OS 的用家目前可以繼續使用 Facebook 的 Apps,直至年尾。呢個消息,雖然對於唔係用 BlackBerry OS 的版主來說,並不是太大衝擊,不過如果你仲係用緊 BlackBerry OS 的話,相信你已經對 BlackBerry OS 徹底失望吧? 唉,不過目前 BlackBerry 似乎都諗住朝着 Android 的方向發展,未來應該會完全放棄自家 BlackBerry OS 吧? 用緊 BlackBerry OS 的網友,係時候同 BlackBerry OS 講 bye bye 了嗎?

來源:Engadget | BlackBerry

最新新聞