Pixel 級數鏡頭 U11 效果? 實體鍵盤戰士!呢部手機,呢個價,你點睇?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-05-25 20:11 | Blackberry
老老實實,2017 上半年雖然都出左唔少旗艦手機,部部都 S835 好似好巴閉咁,但對於版主來說,目前最想玩、最吸引到我的,卻是 BlackBerry KEYone。講規格配置,無錯 KEYone 同 S835 旗艦相比,根本係一個天一個地,但佢有一個賣點,係現今大部份手機都沒有的,就係佢配備的實體鍵盤。有人可能會覺得實體鍵盤無用,但其實有無用都係見仁見智,最重要自己喜歡就好了。到底呢部 KeyOne 幾時開賣?會賣幾錢?版主收到一啲可靠消息,同大家分享一下。

BB(Facebook).jpg

根據版主收到的消息,呢部 BlackBerry KEYone 將會在六月初正式開賣,建議零售價四字頭,接近五千價位。實際上賣幾錢,暫時未知,版主會繼續收風,一有消息會第一時間同大家講。不過爆料人講到「四千幾,接近五千」,咁版主估計應該都係 $4998 左右 (26/5 更新消息: 已確定 KEYone 建議零售價為 $4988,同版主估嘅差不多)。KEYone 係吸引嘅,但賣到近五千呢個價錢,你又會唔會考慮呢?呢個價錢,幾乎可以堪稱史上最貴 S625 手機,如果賣三千,都可以考慮嘅,五千,就可免則免。你認同嗎?

328497923.jpg
▲ 版主個人覺得有實體鍵盤的智能手機,真係好型!

BlackBerry KEYone 除左有實體鍵盤,另一個特別賣點,就係用上 IMX 378 相機模組,亦即係 Google Pixel XL 果粒。不過,係咪因為咁就可以開價咁高呢?在 KEYone 發表的時候,Google Pixel 相機都仲可以叫做最強,但而家講到影相勁,仲有 HTC U11,俾多一兩舊水,就可以買到 4GB / 64GB 仲要 S835 的 U11,DxOMark 分數仲要有 90 分,比 Google Pixel 高 1 分。如果俾你揀,你會揀 U11 還是 KeyOne 呢?

HTC-U11-7.jpg
▲ 不過 KEYone 個價又真係貴左啲,如果係呢個價錢,點解唔加多一兩舊,去入手 DxOMark 有 90 分、仲要用 S835 處理器的 HTC U11 呢?

BlackBerry KEYone 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價
HTC U11 (4GB / 64GB) 在文章發表時,建議零售價為 $5098,按這裡有詳細規格及最新賣價
 

最新新聞