Nokia S60 Touch 手機 香港現身?!

Keith Yim 2008-07-21 14:46 | 網絡消息
不講手機,先講電影。剛在週末大家有無去睇 Batman: The Dark Knight 蝙蝠俠黑夜之神? 大家都知這部電影在香港中環取景,大家都會數陳冠希出場幾多秒。但身為手機迷, 你又無留意到,當蝙蝠俠的武器專家 Morgen Freeman 在擺花街跟 Batman (未穿制服) 見面時,把一部勁似 Nokia S60 Touch 手機送給 Batman 作為武器呢? 呢部手機,據聞就是 Nokia 首部支援指控介面 S60 Touch 的 5800 XpressMedia。
這部是 Nokia 少有未公佈,已張揚的手機。當上年 Apple 公佈 iPhone 不久,Nokia 已公開宣佈會研發這部 S60 Touch 手機。在 YouTube 當然有 Video 介紹。大家可以參考一下。 若大家未睇 Batman,記得留意香港夜景之餘,也要留意這部 Nokia 下半年重點手機的出現。 大家意見如何呢?


最新新聞