蓮花特約:版主同你齊齊 Talk「 2015上半年最伏機皇?」

YKer 2015-07-09 18:22 | 網絡消息
是咁的,本來返工打風就最正,但個蓮花唔爭氣,放工先黎料! 望著窗外逐漸增加既呼呼風聲,睇黎今晚又係不眠夜。其實就咁,ePrice 版主們都唔係好訓得著,所以今晚搞左個網上分享交流活動,想同各路網友討論下:「 2015上半年最伏機皇?」呢個禁忌話題!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-07/09/202674/ykerho_1_4247_9aaa8ac231319b3584ec4e38977dd053.jpg

皆因呢期旗艦手機飽受 S810 發熱困擾,有手機因為發熱而頻頻出現相機 Force Close,更離譜係有版主用過一部旗艦連收 Facebook Message 都會死機需要重啟!而主打性價比既手機,往往又因為成本問題係用料同造工上有所取捨,導致好多用落先有問題、批次質量問題等情況。 就等幾位版主同小弟分享下,我地用過云云眾多手機,各自認為最伏既位置係邊度啦!

版主 Lawrence : HTC One M9

要講今年最失望的旗艦機豪無疑問我係會投 HTC One M9 一票的,主要原因係實際使用同本身期望落差太大了。係發佈前有好多消息指出 M9 會用上 Qualcomm S810 再用二千萬像素鏡頭甚至係外型上都會有所轉變,應該不少朋友都好期待。但係推出之後用落感覺又係另一回事,相機表現同其他旗艦相比完全比下去之餘, S810 的熱情配上金屬機身有時真係幾難頂。總括來講比人感覺係新不如舊,實在叫本來用緊 HTC One M7 的支持者失望⋯⋯唉

小弟 YK : Zenfone 2
小弟我覺得呢期最伏既應該係性價比機皇 Zenfone 2:因為身邊好多朋友成日同我講,呢部機係性價比極高,性能同旗艦手機有得 Fight! 但事實上買電子野真係一分錢一分貨,而且注意到 Intel X86 既方案到目前仍然未做到原生 ARM 既表現,部分批次既 Zenfone 2 曾經出現 App 無法兼容、安裝後無法運行等問題,我亦試過呢類軟件寫得唔好既問題,所以我都唔再 Keep 住部 ZF2 啦! 未知 ASUS 解決左呢 D 問題未呢? 伏既地方係,買平野要預左佢既表現,又唔係比唔起錢的話,都係選擇中高階、旗艦手機比較好~ 所以我好同意一位手機店達人講,買電話唔係買功能,係買穩定既 ROM,如果唔係日日發熱 Force Close App 就真係頭痛啦!
 

版主 Keith : ....... 

係我呢個位,要我講一部最伏嘅 2015 年手機?好難喎,講正友好品牌,我即晚收投訴電話,講正好黑人憎個 d 品牌,佢地班友仔又話強行話 ePrice 無人睇,抽起晒 D....若果講某品牌仲死!熊貓先生又出動.....咁點好呢?我唯有寫成咁,大家自己對號入座,我都話,我唔方便開名囉。

手機 A : 好靚,我覺得好靚,但最失敗係第一次接觸,明明軟件未 Tune 好,就要我去名勝影試相。今日出幾個 Firmware 都無得救,壞印像已深入民心。

手機 B : 廣告正! 要靚就得! 真係靚就得?可能廣告主角靚女,係大熱天時部機要 Force Close 都唔介意,因為佢地要靚就得,唔理性能。

手機 C : 我問朋友點解我用呢部機,用唔到 Instagram。佢話,佢個部好正常。但另一個朋友話呢部機用唔到 Facebook Messenger 嘅 Video Chat,但我又有到喎。呢部機其實係每一部 Bug 都唔同,買機同抽獎無分別。怪不得差唔多一個星期一個更新一次 Firmware 啦。

手機 D :  Sorry 呢個品牌我零興趣,佢 D 工作人員,請改下態度先。 

手機 E, F, G... :  其實呢 D 品牌明唔明白,你要衝入宇宙生存,就要明白宇宙人用機嘅習慣,可唔可以唔好改到 Android 咁似 iPhone 得唔得。

手機 Z : 借又借唔到,要我買我又窮,我用緊上兩代咋。

大家點睇?

得我地三個講無咩意思,最重要我想聽網友們既分享! 相信唔少網友都有買到 2015 上半年推出既旗艦手機,或者你無買到只係道聽途說手機災情,甚至你本身就係某廠既義工代言人! 通通都唔緊要,一齊係下面留言同大家分享下你認為心中「 2015上半年最伏機皇?」,到底係邊部機呢?同埋最重要係伏係邊度,攞翻個理由出黎,唔係剩係學某網友放低個名就走人 icon

但我係呢度必須提醒大家,為保持討論既良好氣氛,請勿作出人身攻擊,多謝合作~

最新新聞