【全民投票】坦蕩面對? 誓死不從? 你會唔會俾另一半睇你嘅手機?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-01-13 13:38 | 網絡消息
有個問題,版主一直都好想問下各位網友:唔知大家會唔會俾另一半睇你嘅手機架呢? 如果你嘅另一半忽然間話想睇下你部電話,你會有咩感覺? 覺得呢啲係我嘅私隱,唔想俾對方睇? 抑或會大大方方咁俾部手機佢睇? 呢樣野相信對於唔少人黎講,都係一個難題。如果處理得唔好,分分鐘會令到感情產生裂痕。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-01/13/204368/prince1025_1_4247_d6fcf8d816eefe77237b25b383ac41b0.jpg

對於版主黎講,一般情況底下女朋友問我借部電話黎睇,我都唔會拒絕,因為我覺得又唔係「身有屎」,駛乜怕俾女朋友睇啫? 不過有啲人可能會覺得,自己手機裡面有一啲好私密的內容,唔想俾另一半「檢查」亦都好合理。基本上男女拍拖一段時間之後,都難免會遇到呢種狀況。有時候對方可能只係想攞黎電話睇下你手機嘅某張相或者影片,但亦有可能另一半擔心你會同其他人搞曖昧,所以做個突擊「檢查」。

無錯,你可以話:「呢啲係我嘅私隱! 手機係我嘅,我中意俾你睇就俾,唔中意俾你睇就唔俾!」當然我相信呢啲只不過係大家的心底話,相信你都唔會咁直接同另一半咁講。不過如果你另一半問你攞電話,而你又太過堅決唔俾對方睇的話,分分鐘搞到嘈交啲似,到時真係唔知點收科。

【投票調查】會給另一半看自己的手機嗎?

所以今次版主想做個調查,為大家設下了幾個選擇,如果你另一半問你拎部電話黎睇,你會點揀:

A) 無咩所謂啦,你想睇咪睇飽佢囉!
B) Um...... 可能我手機入面裝左 thisav 或者其他限制級的內容,都係將佢 hide 左佢先穩陣啲!
C) 將手機上鎖,按情況決定俾唔俾對方睇。
D) 堅決唔俾! 就算我手機有無秘密,死都唔會俾你睇架喇!



唔知各位如果遇着呢種情境,你會揀邊個選擇呢? 是坦蕩面對? 抑或係誓死不從? 還是你有其他更有效的做法? 如果你有其他更有效的做法,不妨在下面留言同大家分享一下! 版主我個人覺得,兩個人喺埋一齊,係需要互相信任,所以我覺得好多野其實係無必要收埋收埋,佢想睇咪睇到夠囉! 所以我係會揀「A」,唔知大家又同唔同意呢? (首先你要有一個男/女朋友......icon)
 

最新新聞