2017 六大挑機新品牌!搶三星市佔?定係想有新定位?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-12-22 17:43 | 網絡消息
一直以來,香港有出手機的品牌,來來去去都係果堆:三星、Sony、LG、HTC、華為...... 但來到今年,雖然係就係少左樂視,但加入了起碼 6 個新力軍,你又數唔數得哂有邊幾個呢?而呢 6 個新品牌的出現,你又認為會唔會能夠挑機三星的市佔率呢?即刻睇下有邊 7 個啦!

新品牌(Facebook).jpg

今年香港少有地多左好多不同的品牌,而佢哋推出的手機,亦各有特色,就好似 Razer 咁,先唔講佢實唔實用,但佢標榜住 120Hz 屏幕顯示,專為遊戲而生,又確係有賣點嘅; 又例如 cat 咁,喺三防手機裡面,佢幾乎係無對手。如果講到聽歌音效,Onkyo GRANBEAT 更是秒殺所有手機,幾乎同 DAP 看齊。看來,手機廠商希望能夠創造出更多新的手機定位吧?你又支唔支持呢啲廠商呢?
 
手機品牌 型號
Razer Razer Phone
Vivo X20X20 PlusV7
Kodak Ektra
cat S41S60
堅果 堅果
Onkyo GRANBEAT
▲ 呢堆手機,邊部打邊部,佢哋又有乜嘢特色呢?按上表嘅 link 可以 click 入去 database 了解更多!

最新新聞