WhatsApp 極嚴重漏洞   遙距攻擊令帳號永久註銷

虎仔 / 馬日山 2021-04-12 10:27 | 網絡消息
有網絡保安研究員日前在福布斯撰文,表示發現 WhatsApp 一項嚴重漏洞,攻擊者只要取得用戶的電話號碼,就可以輕易地遙距將目標帳號停用。這個攻擊方法最厲害之處是用戶不但無法取回帳號,就連兩步認證亦無法阻止。
 
04FB.jpg

保安研究員發現攻擊者只要在任何一部手機安裝 WhatsApp,然後在初始設定時輸入目標帳號的電話號碼,就可以令對方 WhatsApp  報銷,無得再用。詳細我哋唔多講。不過,福布斯咁詳細嘅教學,仲要只係煩,但唔難嘅步驟,報導變教學,大家真係要小心。呢次嚴重漏洞,最得人驚係,有心人,唔駛用乜嘢專門 Hacker 技術,只要佢  Follow 個 Step,可以令你對方嘅 WhatsApp 永遠停用。如果 WhatsApp 無法盡快堵塞漏洞,這將會對全球用戶構成嚴重影響。
 
資料來源:forbes
 

最新新聞